امام‌جمعه رشت:

فرزندان مدیران و آقازاده‌ها نباید از تیررس دستگاه‌های نظارتی دور بمانند

امام‌جمعه رشت بر سپردن مدیریت جامعه به افراد پاک‌دست تاکید کرد و گفت: در مبارزه با فساد، فرزندان مدیران و آقازاده‌ها نباید از تیررس دستگاه‌های نظارتی دور بمانند و در این امر مهم هیچ فرقی بین افراد شناس و ناشناس نیست.

فرزندان مدیران و آقازاده‌ها نباید از تیررس دستگاه‌های نظارتی دور بمانند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر رشت بر اهمیت مبارزه با فساد تاکید کرد و اظهار کرد: دستگاه‌های نظارتی متعددی در کشور وجود دارند که وظیفه آن‌ها در مبارزه با فساد بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه فساد و عمل مفسدانه مورد قبول عموم جامعه نیست، گفت: نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها و شناسایی بسترهای فسادزا باید مورد توجه بیشتر دستگاه‌های نظارتی باشد.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان بر سپردن مدیریت جامعه به افراد پاک‌دست تاکید کرد و گفت: در مبارزه با فساد، فرزندان مدیران و آقازاده‌ها نباید از تیررس دستگاه‌های نظارتی دور بمانند و در این امر مهم هیچ فرقی بین افراد شناس و ناشناس نیست.

آیت‌الله فلاحتی در ادامه با اشاره در پیش‌بودن هفته وحدت حوزه و دانشگاه، گفت: وحدت این دو نهاد مهم علاوه بر ایجاد دستاوردهای بزرگ برای کشور، منجر به خشم دشمنان این مرز و بوم نیز می‌شود.

امام‌جمعه رشت، تصریح کرد: ارتقای رتبه علمی کشورمان نیز ناشی از همین وحدت است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به وتوشدن قطعنامه شورای امنیت توسط آمریکا در برقراری آتش‌بس فوری در غزه، خاطرنشان کرد: آمریکا بار دیگر ثابت کرد در قتل‌عام و به خاک و خون کشیده‌شدن کودکان و زنان بی‌گناه غزه نقش دارد و این مایه منفور‌شدن او در جهان است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه