امام‌جمعه موقت رشت:

نامزدهای انتخابات در فضایی منطقی به رقابت بپردازند

امام‌جمعه موقت رشت، گفت: نامزدهای انتخابات به دور از زیاده‌روی در تبلیغات، در فضایی منطقی به رقابت بپردازند.

نامزدهای انتخابات در فضایی منطقی به رقابت بپردازند

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» حجت‌الاسلام صفر قربانپور ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه در مصلای رشت با اشاره به حضور حماسی گیلانی‌ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن از حضور پرشور مردم قدردانی کرد و اظهار کرد: حضور آحاد مردم در این راهپیمایی نشانه ولایت‌مداری آنان است و این حضور همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

 وی در ادامه به ضرورت حضور مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری، گفت: از سویی دشمنان نسبت به این انتخابات چشم طمع دارند و از سویی دیگر مردم نیز باید علاوه بر حضور و مشارکت در فضایی منطقی انتخاب کنند و به سوابق و خدمات کاندیداها توجه کنند.

 امام‌جمعه موقت رشت ادامه داد: نامزدهای انتخابات نیز به دور از زیاده‌روی در تبلیغات، در فضایی منطقی به رقابت بپردازند.

 حجت‌الاسلام قربانپور در ادامه با اشاره به وضعیت برنج در استان، گفت: گفته شده است بیش از ۲ میلیون تن برنج وارد شده این در حالی است که قرار بود کمتر از یک میلیون تن برنج وارد شود.

 وی با بیان اینکه عدم فروش برنج کشاورزان مایه تأسف است، گفت: این وضعیت منجر به دلسردی کشاورزان آن هم در آستانه سال جدید زراعی می‌شود.

 امام‌جمعه موقت رشت همچنین به موضوع تغییر کاربری اراضی در استان گیلان نیز اشاره کرد و گفت: ۱۱ ماه است که گیلان درگیر این موضوع است.

 وی با بیان اینکه بخش اعظمی از زمین‌های استان گیلان سند رسمی ندارند و در این خصوص نمی‌شود رسیدگی به پرونده‌ها انجام بگیرد، بیان کرد: باید با پیشنهادات و ارائه راهکارهای منطقی هم قانون رعایت شود هم حق مردم ادا شود از این رو مدیران، نمایندگان و دستگاه قضا دست به دست هم دهند و مشکل را حل کنند.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه