امام‌جمعه رشت:

رشد صنعت هوا و فضای ایران چشمگیر است

امام‌جمعه رشت با بیان اینکه رشد صنعت هوا و فضای ایران چشمگیر است، گفت: ایران از سال ۵۷ وارد باشگاه ارسال ماهواره و هوافضا شد، این در حالی است که توقف در فعالیت ماهواره‌ای به بهانه برجام در دولت قبل موانعی ایجاد کرده بود؛ اما اکنون شاهد رشد چشمگیر این صنعت هستیم.

رشد صنعت هوا و فضای ایران چشمگیر است

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» آیت‌الله فلاحتی در خطبه‌های نمازجمعه شهر رشت با گرامیداشت چهل و پنجمین دهه مبارک فجر، اظهار کرد: پیشرفت نتیجه اتکا به توانمندی‌های خودی است این در حالی است که جوانان با اراده ایرانی با اتکا به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خویش پیشرفت‌های ایران اسلامی را رقم زده و می‌زنند.

 وی با اشاره به بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه تولیدات و توانمندی‌های داخلی، گفت: ایشان از دستاوردهای تولیدکنندگان داخلی ما به خصوص در بخش خصوصی رضایت داشتند؛ اما از موضوعی ابراز تأسف کردند و آن عدم رسانه‌ای شدن این پیشرفت‌ها و عدم اطلاع مردم از این میزان دستاوردها است.

 امام‌جمعه رشت بر نقش رسانه‌ها در نشان‌دادن میزان گسترده پیشرفت‌ها و دستاوردهای ایران به نسل جدید، اظهار کرد: رشد صنعت هوا و فضای ایران چشمگیر است، ایران از سال ۵۷ وارد باشگاه ارسال ماهواره و هوافضا شد؛ این در حالی است که توقف در فعالیت ماهواره‌ای به بهانه برجام در دولت قبل موانعی ایجاد کرده بود؛ اما اکنون شاهد رشد چشمگیر این صنعت هستیم.

 آیت‌الله فلاحتی در ادامه به مدیریت مسائل معیشتی مردم تأکید کرد و گفت: هر کشوری مسائل و مشکلات معیشتی و اقتصادی دارد که حل آن را در کنار سایر موضوعات علمی و فناوری دنبال می‌کند.

 وی بیان کرد: دولت سیزدهم در ساماندهی یارانه‌ها تدابیر خوبی اندیشید و اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی نیز راهکار مناسبی در این رابطه است.

 امام‌جمعه رشت از نوسان قیمت‌ها در بازار گله کرد و گفت: هنوز عیدی کارمندان و کارگران واریز نشده قیمت‌ها به یک‌باره افزایش پیدا می‌کند که این مسئله برازنده نظام اسلامی ایران نیست و دولت باید در این رابطه چاره‌اندیشی کند و نباید این پرداخت‌هایی که به عنوان عیدی و… انجام می‌شود موجب افزایش قیمت در بازار شود.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه