نماینده ولی‌فقیه در گیلان:

نماینده مجلس باید دلداده نظام اسلامی و اعتقادات ملت باشد

 نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به اینکه افراد در مجلس باید دلداده نظام اسلامی و اعتقادات ملت باشند گفت: مردمانی در مجلس باشند که بدانند خدا و پیامبر چه گفته و آن را در قوانین پی‌ریزی کنند.

نماینده مجلس باید دلداده نظام اسلامی و اعتقادات ملت باشد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان گیلان در تالار مرکزی رشت با بیان اینکه امروزه جمهوری اسلامی در دنیا حق است اظهار کرد: گوینده اصلی جمهوری اسلامی یعنی رهبری نیز حق می‌گوید.

وی با اشاره به اینکه انتخابات پیش رو سرنوشت تمامی امت‌های اسلامی و حتی امت‌های در بند دنیا را رقم می‌زند افزود: اگر جامعه ایران دارای قدرت بصیرت در دنیا باشد برای اهالی مقاومت که در بند ظالمان هستند نقطه امید است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه بیداری بشریت در دنیای امروز معلول قدرت ایران است گفت: انتخابات پیش رو نه‌تنها شکوفاکننده انقلاب اسلامی بلکه بالنده کننده تمامی نظامی‌هایی است که مقابل زر و زور می‌ایستند.

آیت‌الله فلاحتی خاطرنشان کرد: آگاهانه کسانی که بنده خدا هستند نه بنده هواوهوس را انتخاب کنید.

 وی با اشاره به اینکه کسانی را به مجلس شورای اسلامی و خبرگان می‌فرستید که سرنوشت امت اسلام را تعیین می‌کنند ادامه داد: کسی را به مجلس شورای اسلامی نفرستید که خون به دل رهبری کند و دست گدایی به غرب دراز کند.

 نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به اینکه افراد در مجلس باید دلداده نظام اسلامی و اعتقادات ملت باشند افزود: مردمانی در مجلس باشند که بدانند خدا و پیامبر چه گفته و آن را در قوانین پی‌ریزی کنند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه