فرمانده سپاه قدس گیلان:

مراحل ساخت بیمارستان سپاه بزودی در گیلان آغاز می شود

سردار عبدالله پور با تاکید بر لزوم توجه توسعه درمانگاه و بیمارستان‌های استان گیلان گفت: وضعیت درمان در حوزه درمان و بهداشت در سپاه و بسیج در استان گیلان واقعا مناسب نیست و با توجه به وجود خانوده‌های بی شمار نیروهای مسلح در گیلان، حداقل به پنج درمانگاه در شهرستان رشت نیاز داریم.

مراحل ساخت بیمارستان سپاه بزودی در گیلان آغاز می شود

به گزارش ۸دی،سردار محمد عبدالله‌پور ظهر امروز در مراسم تجلیل از پرستاران درمانگاه امام سجاد(ع) در سالن اجتماعات این درمانگاه با تبریک ولادت حضرت زینب (س)و روز پرستار اظهار کرد: در طول تاریخ به مانند خانم حضرت زینب(س) نیامده و نخواهد آمد به طوری که سالیان سال مورد عنایت و احترام مردم بوده و همگان همه از ظرفیت علمی و فرهنگی این بانوی گرانقدر استفاده می‌کردند، لذا بر همه مردان و زنان عالم واجب است این بانوی گرانقدر را الگوی خود قرار دهند.

وی با اشاره به ولایتمداری و اطاعت از ولی فقیه دوران خود گفت: حضرت زینب(س) با تبعیت از همراهی برادر، مولا و ولی فقیه دوران خود یعنی امام حسین(ع) نماد ولایتمداری بوده و در این‌راه حتی ایثار و فداکاری کرده و از جان خود گذشتند.

فرمانده سپاه قدس گیلان شغل پزشکی و پرستاری را بسیار سخت و البته لذت بخش دانست و افزود: کار درمان، بهداشت و پرستاری کار بسیار سختی است و معمولا فردی که به پزشک و پرستار مراجعه می‌کند فقط در فکر درمان بوده و پرستار را جزئی از خود برای درمان  می‌داند و انتظار دارند در پرستاران مرحم دردهای خود باشند.

عبدالله‌پور با تاکید بر لزوم توجه توسعه درمانگاه و بیمارستان‌های استان گیلان بیان کرد: وضعیت درمان در حوزه درمان و بهداشت در سپاه و بسیج در استان گیلان واقعا مناسب نیست و با توجه به وجود خانواده‌های بیشمار نیروهای مسلح در گیلان، حداقل به پنج درمانگاه در شهرستان رشت نیاز داریم.

وی از آغاز کار ساخت بیمارستان جدید در استان گیلان خبر داد و گفت: در استان گیلان ۲۰۰ هزار خانوار نیروهای مسلح وجود دارد که باید برای وضعیت درمانی چاره‌ای اندیشیده شود به‌این دلیل به زودی مراحل ساخت بیمارستان سپاه در این استان آغاز و سه سال به طول خواهد انجامید.

فرمانده سپاه قدس گیلان انقلاب را انقلاب مستضعفان دانست و بیان کرد: برای مردم و نیازمندان باید بیمارستان و یا درمانگاهی مجزا ساخته شود زیرا آنان توان مراجعه به بخش خصوصی برای درمان بیماری خود را ندارند لذا باید در این خصوص در استان گیلان چاره‌ای عاجل اندیشده شده و در تمامی شهرستان‌های گیلان درمانگاهی جداگانه و پیشرفته ساخته شود.

به گزارش هشت دی در پایان این مراسم از زحمات پرستاران درمانگاه تخصصی امام سجاد(ع) تجلیل به عمل آمد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه