فرمانده سپاه قدس گیلان:

نیروی انتظامی جایگاه شایسته‌ای در افکار عمومی دارد

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: تلاش‌های مستمر و مؤثر نیروی انتظامی برای مقابله قاطعانه با چالش‌های مختلف، جایگاه شایسته‌ای را در افکار عمومی کسب کرده است و مردم با انگیزه‌ای قوی، در برقراری امنیت پایدار جامعه با این نیرو مشارکت می‌کنند.

نیروی انتظامی جایگاه شایسته‌ای در افکار عمومی دارد

به گزارش هشت‌دی سردار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان با صدور پیامی فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به همه حافظان نظم و امنیت کشور تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان نهادی برخاسته از مردم، همواره نمودی از شجاعت، دلاوری و ایثار غیورمردان و شیرزنانی بوده که نقش‌ برجسته‌ای در تأمین آرامش و امنیت عمومی کشور ایفا می‌کنند.

تلاش‌های مستمر و مؤثر این نیرو برای مقابله قاطعانه با چالش‌ها و معضلات مختلف از تهدیدات مرزی تا فسادهای اخلاقی، اقتصادی در جامعه از یک سو و توجه جدی به اصول اخلاقی، رفتاری و اجتماعی از سوی دیگر، سبب شده‌اند نیروی انتظامی، جایگاه شایسته‌ای را در افکار عمومی کسب و مردم فهیم ما به منزله امین خود به آن بنگرند و با انگیزه‌ای قوی، در برقراری امنیت پایدار جامعه، مشارکت کنند.

اینجانب، سیزدهم مهر، روز نیروی انتظامی را گرامی داشته و ضمن ادای احترام به ارواح مطهر شهدای والامقام فراجا به‌ویژه شهدای عزیز امنیت، برای تمامی کارکنان خدوم نیروی انتظامی در سراسر استان به‌ویژه فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی گیلان، سلامتی، سربلندی و موفقیت‌های روزافزون در خدمت به این آب‌وخاک الهی و مردم ولایی گیلان، مسئلت می‌نمایم و امیدوارم با عنایات خداوند سبحان و تحت فرماندهی داهیانه فرمانده معظم کل قوا موفق و پیروز باشید.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد عبدالله‌پور
فرمانده سپاه قدس گیلان

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه