برپایی جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج محلات در رشت

به مناسبت هفته دفاع مقدس جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج محلات ویژه خواهران در سالن ورزشی شهید حق‌وردیان رشت برگزار شد.

برپایی جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج محلات در رشت

به گزارش هشت‌دی جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج محلات ویژه خواهران توسط تربیت‌بدنی سپاه قدس گیلان و با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت در سالن ورزشی شهید حق‌وردیان این شهرستان برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در این جشنواره در ۷ رشته ورزشی از قبیل دال پلان، طناب‌کشی و آمادگی جسمانی به‌صورت تیمی و رشته‌های انفرادی دارت، پینگ‌پنگ، طناب‌زنی و هفت‌سنگ مهارتی به رقابت پرداختند.

در این دوره از رقابت‌ها و در بازی‌های تیمی، در رشته دال پلان، تیم‌های ماسال با ترکیب خانم‌ها مدینه شعبان‌پور، سید فائزه فاطمی و زهرا فرجی و همچنین تیم لنگرود با ترکیب خانم‌ها معصومه مطبوعی، زهرا گلناز و سمیه زارع و لنگرود مقام‌های اول و دوم را به دست آوردند. در رشته تیمی طناب‌کشی نیز ماسال به مقام اول رسید و تیم‌های لاهیجان و خمام مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

همچنین در رشته آمادگی جسمانی که در چهار رده سنی برگزار شد در رده سنی متولدین ۷۲ تا ۸۶، مهرزاد ضمیری از بندر انزلی، فاطمه سیف عسکری از لنگرود و فاطمه مهدی‌زاده از ماسال مقام‌های اول و تا سوم را به دست آوردند.

در رده سنی متولدین ۷۱ تا ۷۶، سید زهرا فاضلی از رشت به مقام اول رسید مونا اسماعیل‌پور از لاهیجان و نسترن رمضان‌پور از رودسر نیز مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند در رده سنی متولدین ۶۱ تا ۶۶، مقام اول به مریم رضایی از رشت رسید و فضه عاقلی از صومعه‌سرا و سمیه مجرد از لاهیجان نیز دوم و سوم شدند. همچنین در رده سنی متولدین ۱۳۶۰ به بعد سید سهیلا حسینی از رشت به مقام اول رسید و طاهره افتخار معنوی از صومعه‌سرا و معصومه خوش‌قدم از لاهیجان نیز دوم و سوم شدند.

در پینگ‌پنگ نیز سیده صغرا رزمگیر از صومعه‌سرا مقام اول این رشته ورزشی را کسب کرد و نوشین عبدالله‌زاده از رشت و ریحانه افروزه از صومعه‌سرا مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

در رشته دارت که به‌صورت انفرادی برگزار شد، معصومه پیر قصاب از بندر انزلی عنوان اولی این رشته را کسب کرد و مقام‌های دوم و سوم نیز به فاطمه شجریان از رودبار و آرزو زمردی از ماسال رسید.

در رشته طناب‌زنی نیز مهدیه مرادی از رودسر، فائزه حسینی از لاهیجان و فاطمه مهدی‌زاده از ماسال عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

منتخبین هر رشته ورزشی در مسابقات قهرمانی کشور که بهمن‌ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد شرکت خواهند کرد.

در پایان این دوره از مسابقات به نفرات برتر حکم قهرمانی و جوایز نقدی اهدا شد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه