رئیس‌کل دادگستری گیلان:

سپاه شایسته قدردانی است

 رئیس‌کل دادگستری گیلان با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمامی نقاط کشور به‌خصوص در گیلان، برای تأمین امنیت و آرامش روانی مردم تلاش چشمگیری داشته است، گفت: این اقدامات سپاه شایسته قدردانی است.

سپاه شایسته قدردانی است

به گزارش هشت‌دی حجت‌الاسلام صادق نیارکی پیش از ظهر امروز در دیدار با فرمانده سپاه قدس استان با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس شاهد جانفشانی و فداکاری بسیاری از رزمندگان اسلام بودیم، اظهار کرد: برای بهره‌مندی از سیره عملی زندگی شهدا، تکریم یادگاران دفاع مقدس و خانواده شهدا ضروری است.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه دفاع مقدس دانشگاه ایثار، فداکاری و جهاد در راه پروردگار است، افزود: اگر واقعیت‌های ۸ سال دفاع مقدس به‌درستی برای نسل جدید بازگو شود، بسیاری از مشکلات کشور و ابهامات رفع خواهد شد.

رئیس‌کل دادگستری گیلان نقش سپاه پاسداران در ارتقای امنیت کشور را بسیار مهم برشمرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمامی نقاط کشور به‌خصوص در گیلان، برای تأمین امنیت و آرامش روانی مردم تلاش چشمگیری داشته که این اقدام شایسته قدردانی است.

برکات انقلاب اسلامی در دفاع مقدس تبلور یافت

سردار پاسدار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این دیدار، با اشاره به وجود شهدا و فرماندهان گرانقدر گیلانی در دوران دفاع مقدس، گفت: بی شک گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان دفاع مقدس برای نهادینه‌سازی جهاد تبیین در جامعه بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه برکات نظام و انقلاب اسلامی در دفاع مقدس تبلور یافت، تصریح کرد: پیش از دفاع مقدس، امام راحل (ره) توانست با نهضت اسلامی جهت فکری ملت ایران و آزادی‌خواهان جهان را عوض کند و راه مقاومت در برابر دشمنان را به آن‌ها نشان دهد که این مقاومت در دفاع مقدس به جهان عرضه شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر لزوم توجه به بهره‌مندی از یادگاران دفاع مقدس برای تبیین وقایع آن روزها و انتقال فرهنگ مقاومت به نسل جدید گفت: امروز وظیفه پیشکسوتان دفاع مقدس و مسئولان نظام، ترویج فرهنگ گرانمایه و گنجینه تمام‌نشدنی دوران دفاع مقدس به فرزندان خود و نسل‌های آینده است.

 فرمانده سپاه قدس گیلان، به وحدت و هم‌افزایی خوب میان دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلابی استان اشاره و تصریح کرد: دستگاه قضایی بازوی قوی جمهوری اسلامی است و در این مدت، قوه قضاییه اقدامات ارزشمندی در کشور انجام داده است.

 وی سپاه پاسداران و بسیج را خادم مردم دانست و بیان کرد: برای اجرای هرچه بهتر عدالت در جامعه، در کنار قوه قضاییه و دادگستری هستیم.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه