رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان:

۵ پروژه اقتصاد مقاومتی بخش کشاورزی گیلان به بهره‌برداری رسید

​الماسی با بیان اینکه از مجموع هشت پروژه اقتصاد مقاومتی سال ۹۹ سازمان جهاد کشاورزی، پنج پروژه به بهره‌برداری رسیده است گفت: ۳۰۰ میلیارد ریال برای این پروژه‌ها هزینه شده و ۵۸ خانوار از مزایای آن بهره‌مند شده‌اند.

۵ پروژه اقتصاد مقاومتی بخش کشاورزی گیلان به بهره‌برداری رسید

به گزارش ۸دی، به نقل از شبستان مسعود الماسی  امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که در استانداری گیلان برگزار شد اظهار داشت: از مجموع هشت پروژه اقتصاد مقاومتی سال ۹۹ سازمان جهاد کشاورزی، پنج پروژه به بهره‌برداری رسیده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با تاکید بر اینکه ۳۰۰ میلیارد ریال برای این پروژه‌ها هزینه شده و ۵۸ خانوار از مزایای آن بهره‌مند شده‌اند عنوان کرد: مجموع پروژه‌های اقتصاد مقاومتی بخش کشاورزی گیلان در سال ۹۹ هشت پروژه بوده است که اعتبارات لازم به آن تخصیص یافت.

الماسی اعتبار پروژه‌های اقتصاد مقاومتی بخش کشاورزی گیلان را هزار و ۳۳۸ میلیارد ریال و تعداد کل اشتغال ایجاد شده به موجب آن‌ها را ۳۷۱ شغل اعلام کرد و افزود: از مجموع هزار و ۳۳۸ میلیارد ریال حدود ۴۲ درصد اعتبارات یعنی معادل ۵۶۲ میلیارد ریال آورده مجریان بخش خصوصی و مابقی تسهیلات بانکی است.

وی با اشاره به اینکه سه پروژه باقیمانده اقتصاد مقاومتی بخش کشاورزی گیلان تاکنون بین ۵۵ تا ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند ابراز داشت: توسعه گلخانه‌های استان، توسعه باغات دیم در اراضی شیبدار و احداث مرغ مادر گوشتی از جمله پروژه‌های اقتصاد مقاومتی جهاد کشاورزی گیلان است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان احداث فرآوری قارچ دکمه‌ای و احداث دامداری ۲ هزار رأسی شیری را هم از جمله پروژه‌های اقتصاد مقاومتی جهاد کشاورزی گیلان اعلام کرد و خاطرنشان کرد: احداث خوراک آبزیان و پروژه آبیاری تحت فشار روستای رودآباد شهرستان رودبار از دیگر پروژه‌های اقتصاد مقاومتی این سازمان است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه