مسئول معاونت توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی گیلان:

شکر یارانه‌ای در فروشگاه‌های گیلان توزیع می‌شود

مسئول معاونت توسعه بازرگانی و صنایع سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به توزیع شکر یارانه‌ای در فروشگاه‌های استان، گفت: شکر دولتی هر کیلو ۲۸ هزار تومان و به‌صورت بسته‌بندی کیلویی ۳۴ هزار تومان عرضه می‌شود.

شکر یارانه‌ای در فروشگاه‌های گیلان توزیع می‌شود

به گزارش هشت‌دی قاسم جوادزاده در گفتگو با خبرنگاران از آغاز توزیع شکر یارانه‌ای در فروشگاه‌های گیلان خبر داد و اظهار کرد: میزان مصرف شکر در استان گیلان ماهانه به ۶ هزار تن می‌رسد که ۳ هزار و ۵۰۰ تن از این مقدار در بخش اصناف استفاده می‌شود.

 وی با بیان اینکه مصرف شکر به‌صورت روزانه در استان گیلان حدود ۲۰۰ تن است، گفت: ۴۰ درصد این میزان برای اصناف و مابقی برای بخش خانگی مصرف می‌شود.

 مسئول معاونت توسعه بازرگانی و صنایع سازمان جهاد کشاورزی گیلان از تأمین بخشی از شکر مصرفی به‌صورت یارانه‌ای خبر داد و گفت: ۲۰ تا ۳۰ درصد از شکر موردنیاز بازار به‌صورت یارانه‌ای و باهدف تنظیم بازار در اختیار فروشگاه‌های بزرگ قرار می‌گیرد.

 جوادزاده تصریح کرد: قیمت شکر دولتی با تأمین سازمان جهاد کشاورزی هر کیلو ۲۸ هزار تومان و به‌صورت بسته‌بندی کیلویی ۳۴ هزار تومان عرضه می‌شود.

 مسئول معاونت توسعه بازرگانی و صنایع سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به اینکه در یک ماه گذشته ۶۰۲ تن شکر در گیلان به‌صورت یارانه‌ای توزیع شده است، خاطرنشان کرد: در آبان‌ماه ۵۹۵ تن شکر توزیع خواهد شد.

 انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه