با غیبت ۵عضو شورا؛

جلسه استیضاح شهردار رشت به حد نصاب نرسید

جلسه استیضاح “ناصر حاج محمدی” شهردار رشت با غیبت پنج عضو شورای شهر رشت به حد نصاب نرسید و به روز چهارشنبه موکول شد.

جلسه استیضاح شهردار رشت به حد نصاب نرسید

به گزارش خبرنگار هشت دی، صد و پنجاه و دومین جلسه شورای اسلامی شهر رشت عصر شنبه با موضوعیت جلسه طرح استیضاح شهردار رشت ناصر حاج محمدی و با غیبت پنج تن از اعضای شورای شهر احمدرمضانپور، فرهام زاهد، حجت جذب، سیدامیرحسین علوی و بهراد ذاکری برگزار شد.

اسماعیل حاجی پور رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه استیضاح حق مسلم و قانونی اعضای شورای شهر است اظهار کرد: روز جلسه استیضاح را خود ریس شورا تعیین میکند و این روز با موافقت بقیه اعضای شورا پذیرفته شد‌ که بدلیل غیبت اعضای شورا شهر به روز چهارشنبه تغییر پیدا کرد.

وی تصریح کرد: شهردار رشت تا روزی که بعنوان شهردار رشت مسئول است باید وظایف خود را تمام و کمال انجام دهد زیرا این حق الناس است و وظیفه شرعی و قانونی است.

حاجی پور با بیان اینکه گیلان مهد عشق و رفاقت است و جایگاه مردان بزرگی همچون پوفسور سمیعی و میرزاکوچک خان است افزود: گیلانیان مردمی خوش استقبال و خوش بدرقه ای هستند.

رئیس شورای شهر رشت ادامه داد: اگر کسی به ادامه کار شهردار رای مثبت نداد بر اساس دشمنی نیست بلکه در این بازه زمانی تشخیص میدهد شهردار مناسب برای ادامه کار نیست و اگر ادامه داد همه ما دوستانه پشت شهردار خواهیم بود

از قرارگاه سازندگی بعنوان یک نعمت برای ابادانی و توسعه شهر یاد کرد و ادامه داد: پل نیروی دریایی اگر تا ۱۵روز دیگر آغاز بکار نکند با برخی برخورد خواهیم کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه