فرماندار رشت:

نباید متولی کاری کند که جوانان از مساجد زده و دور شوند

فرماندار رشت با بیان اینکه متولیان مساجد باید با اجرای برنامه‌های متنوع و جوان‌پسند، جذب نیروهای جوان در مساجد را بیش‌ از پیش فراهم کنند، گفت: نباید یک متولی کاری کند که جوانان از مساجد زده و دور شوند.

نباید متولی کاری کند که جوانان از مساجد زده و دور شوند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»  کیا عاشوری در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به ۱۸ اسفند و فرارسیدن دهه تکریم و تعظیم مساجد، گفت: مسجد از دیر باز پایگاه اطلاع‌رسانی و کمک به همنوع و همچنین ترویج دین مبین اسلام بود.

وی  با بیان اینکه متولیان مساجد باید با اجرای برنامه‌های متنوع و جوان‌پسند، جذب نیروهای جوان در مساجد را بیش‌ازپیش فراهم کنند، گفت: نباید یک متولی کاری کند که جوانان از مساجد زده و دور شوند.

 فرماندار رشت به ظرفیت‌های ارزشمند کانون‌های مساجد اشاره و خاطرنشان کرد: این کانون‌ها فعالیت‌های گسترده و اثرگذاری در جامعه دارند.

عاشوری اضافه کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های کانون‌های مساجد می‌توان زمینه افزایش مهارت‌های زندگی و علمی را در جامعه افزایش داد.

 وی بی‌توجهی به ظرفیت‌های مساجد را یکی از مشکلات جامعه دانست و خاطرنشان کرد: متأسفانه از فضای موجود مسجد آنگونه که شایسته است بهره گرفته نمی‌شود.

 فرماندار رشت افزود: امروز دشمنان اسلام و نظام از طرق مختلف درصدد خدشه‌دار کردن عقاید اسلامی و انقلابی هستند و بایستی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مساجد، جوانان را در برابر این ترفندها بیمه کرد.

 وی اظهار داشت: هیئت‌امنا و مسئولان مساجد می‌توانند زمینه افزایش مهارت زندگی ایران اسلامی و شناسایی مشکلات جامعه با برگزاری کارگاه‌های آموزشی در مساجد فراهم کنند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
محمد
مساجد به گوشت قربانی میان سازمان ها و ادارات و نهادهی مختلف ، تبدیل شده اند و هر کس که مقام و موقعیتی دارد ، از فرصت استفاده کرده ، و به خودش اجازه می دهد که در باره اداره امور مساجد اظهارنظر کند ، بدون این لحظه ای فکر کند که هزینه های جاری اداره مساجد را چه کسی باید بپردازد .
در حاشیه