فرماندار رشت:

نقش مردم در سرنوشت کشور تعیین‌کننده‌ است

فرماندار رشت با اشاره به اهمیت انتخابات، گفت: یکی از ویژگی‌های نظام، جمهوریت است که نشان‌دهنده نقش تعیین‌کننده مردم در انتخاب سرنوشت کشور از پایین‌ترین تا بالاترین جایگاه مدیریتی است.

نقش مردم در سرنوشت کشور تعیین‌کننده‌ است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «هشت‌دی» کیا عاشوری بعدازظهر امروز در همایش شکوه انتخابات در تالار مرکزی رشت با اشاره به ابعاد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی سبب‌ساز شکوه و عظمت کشور شده است و ‌معجزه‌ قرن محسوب می‌شود.

وی به آثار و پیامدهای پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز پس از گذشت ۴۴ سال از عمر انقلاب اسلامی، ایران دارای نقشی تعیین‌کننده در ابعاد مختلف است و جز مؤلفه‌های قدرت در نظام بین‌الملل به حساب می‌آید.

فرماندار رشت تصریح کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی در صدر نظام‌های مختلف در جهان قرار دارد لذا این مسئله جز افتخارات ما در این برهه از تاریخ است که علی‌رغم تمام سختی‌ها، امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به درخت تناوری تبدیل شده است.

عاشوری ادامه داد: ایام دهه فجر، فرصت مناسبی برای تببیین اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی به اهمیت انتخابات مجلس اشاره و عنوان کرد: یکی از ویژگی‌های نظام، جمهوریت است که نشان‌دهنده نقش تعیین‌کننده مردم در انتخاب سرنوشت کشور از پایین‌ترین تا بالاترین جایگاه مدیریتی است.

فرماندار رشت در پایان خاطرنشان کرد: حدود ۵۹۰ شعبه اخذ رای و ۱۲ هزار نیروی اجرایی در راستای برگزاری انتخابات پیش‌بینی شده است که امیدواریم با همدلی و مشارکت بالا شاهد برگ زرینی دیگر در تاریخ کشور باشیم.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه