نماینده منتخب مردم رشت و خمام:

فضا برای بروز خلاقیت جوانان گیلانی فراهم می‌شود

نماینده منتخب مردم رشت و خمام در پیامی نوشت: به دور یک‌جانبه‌نگری و با استفاده از همه ظرفیت‌های مشورتی نخبگان علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و نمایندگان ادوار، هر آنچه را که مانع پیشرفت این حوزه انتخابیه و استان گیلان بوده را با مطالبه‌گری و پیگیری متقن رفع کرده تا فضا برای بروز خلاقیت جوانان این منطقه فراهم شود.

فضا برای بروز خلاقیت جوانان گیلانی فراهم می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»، مهدی فلاح نماینده منتخب مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس در پیامی خطاب به مردم نوشت:

بسمه‌تعالی

«من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»

مردم شریف شهرستان‌های رشت و خمام

باسلام و احترام

بر خود فرض می‌دانم که صمیمانه از روی ادب و وظیفه به پاس اعتماد شما به اینجانب، خاضعانه تقدیر نموده و از همین جا اعلام کنم که رأی اعتماد شما بار امانتی را بر روی دوشم انداخت تا به فضل خدا و همراهی شما مردمان همیشه در صحنه هرآنچه که در توانم بوده برای اعتلای شهرستان‌های رشت و خمام به کار بندم.

در این راستا نیز به دور از هرگونه نگاه یک‌جانبه و طرف کشی‌های مرسوم نادرست و با استفاده از همه ظرفیت‌های مشورتی نخبگان علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و نمایندگان ادوار، هر آنچه را که مانع پیشرفت این حوزه انتخابیه و استان گیلان بوده را با مطالبه‌گری و پیگیری متقن از طرق قانونی رفع کرده تا به ویژه فضا برای بروز خلاقیت جوانان این منطقه فراهم شود.

ضرورت دارد که در شرایط موجود باید با حسن‌نظر و همکاری با سایر نمایندگان گیلان برای یک‌بار هم که شده فضای وحدت جهت رفع مشکلات زیرساختی استان را پیشه راه خدمت کنیم.

از همه مردمی که در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فارغ از جنس رأیشان شرکت کردند کمال تقدیر را داشته و در پیشگاه خداوند منان و با استعانت از شهدای همیشه حاضر، تک‌تک آرای به صندوق ریخته شده شما را توشه امانی راه خدمت به مردم شریف این دیار کنم.

همچنین برخود لازم می‌دارم از تمامی مسئولین ذی‌ربط اعم از هیئت‌های اجرایی، نظارت و سایر نهادها و ارگان‌ها به خصوص اصحاب رسانه که برای پرشورتر شدن انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی سنگ تمام گذاشتند، کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.

مهدی فلاح

نماینده منتخب مردم شریف شهرستان‌های رشت و خمام

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
لنگرودی
انشالله که همه مثل شعارهاشون باشن
در حاشیه