فرماندار آستارا مطرح کرد:

ضرورت توجه ویژه به مدارس عشایر آستارا

فرماندار شهرستان آستارا بر ضرورت توجه ویژه به مدارس عشایر آستارا تأکید کرد و گفت: مهم‌ترین سیاست دولت سیزدهم، توسعه کمی و کیفی هنرستان‌ها و مدارس کار و دانش در آموزش‌وپرورش است که در این راستا توجه ویژه‌ای به این مدارس حوزه عشایر خواهیم داشت.

ضرورت توجه ویژه به مدارس عشایر آستارا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» محمدرضا شهاب‌زاده امروز در مراسم تجلیل از مدیرآموزگار و آموزگاران عشایر شهرستان آستارا با اشاره به اینکه برای اولین‌بار بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در دولت سیزدهم سرانه آموزشی مدارس عشایری نسبت به مدارس عادی سه برابر افزایش یافت، اظهار کرد: مهم‌ترین سیاست دولت سیزدهم، توسعه کمی و کیفی هنرستان‌ها و مدارس کار و دانش در آموزش‌وپرورش است که در این راستا توجه ویژه‌ای به این مدارس حوزه عشایر خواهیم داشت.

وی در ادامه به استعداد دانش‌آموزان عشایر و جذب تعداد زیادی از آنها در کنکور سراسری افزود: در راستای حمایت از این استعدادها بخشی از آنها به‌عنوان معلمان ویژه عشایری در مقطع کاردانی جذب می‌شوند.

فرماندار شهرستان آستارا تصریح کرد: معلمان عشایر با سختی در تلاش‌اند تا هیچ دانش‌آموزی از علم‌آموزی فاصله نگیرد و از دیگر نوجوانان و جوانان عقب نماند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه