فرماندار آستارا خبر داد:

تخلف انتخاباتی ۳ نامزد نمایندگی مجلس در آستارا

فرماندار آستارا از وقوع جرم سه نفر از نامزدهای مطرح انتخابات مجلس در این شهرستان خبر داد و گفت: برخی نامزدهای انتخابات در آستارا تخلفاتی انجام داده‌اند و پرونده قضایی برای آنها تشکیل شده است.

تخلف انتخاباتی ۳ نامزد نمایندگی مجلس در آستارا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» محمدرضا شهاب‌زاده شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: رعایت قانون توسط نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی الزامی است و هیچ اقدام خلاف قانون قابل قبول نیست و به هیچ‌کس اجازه تخلف نمی‌دهیم.

 وی با اشاره به احصای جرایم و تخلفات انتخاباتی افزود: قانون انتخابات در اختیار دست‌اندرکاران انتخابات و همچنین نامزدهای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آستارا قرار داده شده است.

 وی با تأکید بر اینکه راه‌اندازی کارناوال تبلیغاتی، تبلیغات زودهنگام و غیرقانونی، پرداختن به مباحث قومیت‌گرایی و توهین به رقیب نیز عنوان مجرمانه دارد و بلافاصله تخلفات جمع‌بندی و در اختیار مسئولان قضایی قرار گرفته می‌شود تا به آن تخلف رسیدگی شود افزود: رعایت قوانین انتخابات خط قرمز مسئولان برگزاری انتخابات است و قانون انتخابات فصل‌الخطاب مجریان و ناظران انتخابات است.

 شهاب زاده تصریح کرد: در قانون انتخابات، شرح وظایف تکالیف و مسئولیت مجریان و ناظران انتخابات آورده شده است و همه دست‌اندرکاران موظف هستند مُر قانون را اجرا کنند و در این رابطه با هیچ شخصی تعارف نداریم.

 فرماندار آستارا خاطرنشان کرد: نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی باید قوانین جدید انتخابات و دستورالعمل‌های مربوطه را به خوبی مطالعه کنند.

قطعاً با خرید و فروش رأی در حوزه انتخابیه آستارا مقابله خواهیم کرد

 شهاب زاده با بیان اینکه با خرید و فروش رأی در حوزه انتخابیه آستارا قطعاً مقابله خواهیم کرد گفت: همان‌طور که مشارکت مهم می‌باشد، سلامت انتخابات هم برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 فرماندار آستارا با اشاره به نقش مهم خبرنگاران خبرگزاری‌ها و فعالان رسانه‌ای در انتخابات پیش رو ، تصریح کرد: امیدآفرینی رسانه‌ها ضرورت امروز جامعه است و رسانه‌ها و فضای مجازی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات نقش‌آفرین هستند.

انتهای خبر/

منبع: ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه