فرماندار آستارا:

مردم از حاشیه رودخانه‌‌‌ها فاصله بگیرند

فرماندار آستارا گفت: باتوجه‌به هشدار نارنجی هواشناسی استان گیلان به مردم توصیه می‌‌شود تا صبح جمعه جداً از حاشیه رودخانه‌ها، کانال‌های آب و نقاط حادثه‌خیز فاصله بگیرید.

مردم از حاشیه رودخانه‌‌‌ها فاصله بگیرند

به گزارش هشت‌دی محمدرضا شهاب‌‌زاده امروز در جلسه ستاد بحران شهرستان آستارا اظهار کرد: باتوجه‌به اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان گیلان در پی احتمال وقوع سیل و ایجاد خسارت، اعضای ستاد مدیریت بحران این شهرستان مرزنشین استان گیلان به حالت آماده‌باش درآمدند.

وی در ادامه با اشاره به پیش‌بینی بارش ۸۰ تا ۱۲۰ میلی‌متری در این شهرستان افزود: برای آمادگی مقابله با مشکلات احتمالی ناشی از بارش باران که از غروب سه‌شنبه جاری و تا صبح جمعه ادامه خواهد داشت، از مردم و دستگاه‌های اجرایی می‌‌خواهیم که هشدارها و توصیه‌ها را جدی بگیرند.

فرماندار آستارا تصریح کرد: باتوجه‌به هشدار نارنجی هواشناسی استان گیلان مبنی بر وزش باد، رعدوبرق و تقویت سامانه بارشی پاییزی که در ارتفاعات با برف همراه خواهد بود و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت، به مردم توصیه می‌‌شود که جداً از حاشیه رودخانه‌ها، کانال‌های آب و نقاط حادثه‌خیز فاصله بگیرید.

شهاب‌‌زاده گفت: همه مناطق شهری و روستایی نیز نسبت به پاک‌سازی کانال‌ها و جوی‌های آب برای جلوگیری از انسداد جریان طبیعی روان آب‌ها و ایجاد آب‌گرفتگی از هم اکنون اقدام کنند.

ستاد مدیریت بحران آستارا در پایان خاطرنشان کرد: به‌منظور اتخاذ تمهیدات لازم برای مقابله با حوادث احتمالی و جاری‌شدن سیل از دستگاه‌های اجرایی از جمله شهرداری‌ها درخواست می‌شود برای مقابله با هر گونه حادثه آماده باشند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه