فرماندار آستارا:

نوبت‌گیری برای رانندگان خارجی در آستارا محقق می‌شود

فرماندار شهرستان آستارا با تأکید بر اینکه اگر راننده‌ای از طریق سامانه نوبت‌گیری نکرده باشد هیچ‌گونه خدماتی را از طریق پایانه و گمرک نخواهد داشت، گفت: به‌زودی امکان نوبت‌گیری برای رانندگان خارجی محقق می‌شود.

نوبت‌گیری برای رانندگان خارجی در آستارا محقق می‌شود

به گزارش هشت‌دی محمدرضا شهاب‌زاده شامگاه دوشنبه در نشست با مدیران شرکت‌های تجاری حمل‌ونقل شهرستان آستارا در خصوص پیگیری برای رفع مشکلات کامیون‌ها در خصوص تردد و تجارت در این شهرستان اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی انجام‌گرفته به‌زودی همه مشکلات ترددی و ترافیکی کامیون‌ها در شهرستان آستارا حل خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه رفع معضلات و مشکلات ترددی و ترافیک باید همکاری و همیاری بین دستگاهی صورت گیرد و همه ادارات مرتبط باید پای‌کار آمده و اقدامات لازم را انجام دهند، افزود: دولت به دنبال تسهیل در امر تجارت است و مردم شهرستان هم باید از این بابت سود ببرند و در این راستا از هیچ اقدامی فروگذار نخواهیم کرد.

فرماندار آستارا با بیان اینکه مردم این شهرستان باید از وجود و تردد کامیون‌ها سود ببرند و در بحث تجارت دخیل باشند، تصریح کرد: همه مجوزها برای جاده‌سازی و محل پارک کامیون‌ در زمین دانشگاه آزاد انجام شده است، زیرا این مکان به جهت موقعیت مناسب برای رانندگان مکانی را ایجاد خواهد کرد که آنها بدون هیچ مشکلی بتوانند توقف و به‌موقع وارد پایانه و گمرک شوند.

نوبت‌گیری برای رانندگان خارجی در آستارا محقق می‌شود

شهاب‌زاده با تأکید بر اینکه اگر راننده‌ای از طریق سامانه نوبت‌گیری نکرده باشد هیچ‌گونه خدماتی را از طریق پایانه و گمرک نخواهد داشت، گفت: برای نخستین‌بار در کشور همه اقدامات نوبت‌دهی و موارد بعدی که رانندگان باید انجام دهند را از طریق سیستم انجام می‌دهیم و به‌زودی امکان نوبت‌گیری برای رانندگان خارجی هم محقق می‌شود.

وی در پایان از اقدامات انجام شده در خصوص نحوه آموزش نوبت‌گیری، تردد و مکان‌یابی مناسب برای پارک به رانندگان خبر داد و خاطرنشان کرد: بنرهایی در سطح شهرستان آستارا به سه زبان فارسی، ترکی و روسی نصب شده است در راستای آگاهی رانندگان در خصوص این موضوع که بدون کارت هوشمند هیچ‌گونه همکاری با آنها نمی‌شود و هر کامیونی که خارج از برنامه وارد شهر و پایانه شود با وی برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه