فرماندار آستارا خبر داد:

قطع برق و راه ارتباطی ۲۷ روستا در آستارا

فرماندار آستارا از قطع شدن برق و راه روستایی در ۲۷ روستای این شهرستان خبر داد و گفت: تیم‌های امدادی و کمکی از شهرستان‌های همجوار در حال ملحق شدن به تیم‌های فعال شهرستان هستند تا مشکلات برطرف و خدمات‌رسانی به مردم بهتر صورت گیرد.

قطع برق و راه ارتباطی ۲۷ روستا در آستارا

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» محمدرضا شهاب‌زاده پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران با اعلام خبر قطع برق در ۲۷ روستای بخش مرکزی آستارا خبر داد و اظهار کرد: راه دسترسی به این روستاها مسدود است.

وی با بیان اینکه قطعی برق از مسیر سه‌راه روستای قلعه به سمت حیران به دلیل افتادن درختان و پارگی کابل‌ها رخ‌داده است، افزود: تیم‌های مربوطه از شب گذشته در حال برطرف کردن مشکل هستند.

فرماندار بندر مرزی آستارا با بیان اینکه بارش برف از روز گذشته در این شهرستان آغاز شده و همچنان هم ادامه دارد، تصریح کرد: به دلیل کولاک و شدت برف راه‌های دسترسی به این روستاها و نیز مسیر آستارا به اردبیل مسدود است که راهداران در حال بازگشایی مسیر هستند.

شهاب‌زاده ادامه داد: تعدادی از کامیون‌ها و خودروها بامداد امروز در مسیر آستارا به اردبیل و بالعکس دچار مشکل شده و متوقف‌شده بودند که با کمک نیروهای امدادی و خودروهای نظامی و انتظامی امدادرسانی شدند و با بازگشایی مسیر عبور کردند.

وی با اشاره به اینکه به دلیل کولاک شدید از سمت اردبیل و نیز گردنه حیران گیلان از تردد خودروها ممانعت به عمل می‌آید، گفت: در سطح شهر آستارا هم ۵۰ سانتیمتر برف به زمین نشسته و بر اساس گزارش‌ها، در زمینهٔ آب، برق، گاز و تلفن در شهر قطعی و مشکلی نداریم.

فرماندار شهرستان آستارا ادامه داد:‌ تیم‌های امدادی و کمکی از شهرستان‌های همجوار در حال ملحق شدن به تیم‌های فعال شهرستان هستند تا مشکلات برطرف و خدمات‌رسانی به مردم بهتر صورت گیرد.

شهاب‌زاده با بیان اینکه قطعی برق در منطقه حیران و بهارستان ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی در تصفیه‌خانه آب بهارستان شود، خاطرنشان کرد: از مردم انتظار داریم در مصرف آب و حامل‌های انرژی صرفه‌جویی کنند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه