فرمانده سپاه قدس گیلان:

انقلاب اسلامی ایران نظم جدید جهانی را پایه‌گذاری کرد

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سطح تقابل انقلاب با نظام سلطه وارد مرحله جدیدی شده است، گفت: انقلاب اسلامی هندسه قدرت در جهان و منطقه را تغییر داده و نظم جدید جهانی را پایه‌گذاری کرد.

انقلاب اسلامی ایران نظم جدید جهانی را پایه‌گذاری کرد

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»، سردار حمید دامغانی شامگاه شنبه در یادواره شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت استان گیلان و تجمع بزرگ راهیان قدس در مصلای رشت با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران باعث عزت اسلام و مسلمانان شد، اظهار کرد: انقلاب به دین اسلام و ملت ایران حیات بخشید.

 وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران باعث پیشرفت و عزت و استقلال مسلمانان شد و امروز در نقطه اوج خود قرار دارد.

 فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سطح تقابل انقلاب با نظام سلطه وارد مرحله جدیدی شده است، گفت: انقلاب اسلامی هندسه قدرت در جهان و منطقه را تغییر داده و باعث به‌هم‌ریختن نظم سلطه شد و نظم جدید جهانی را پایه‌گذاری کرد.

 سردار دامغانی با اشاره به اینکه مردم گیلان در طول سال‌های انقلاب برای نظام جانفشانی کردند، بیان کرد: اوج نقش‌آفرینی مردم گیلان را می‌توان در عملیات آزادسازی نبل و الزهرا دید.

 فرمانده سپاه قدس گیلان، تصریح کرد: آزادسازی نبل و الزهرا یکی از سخت‌ترین نبردها با داعش محسوب می‌شد که با نقش‌آفرینی رزمندگان گیلانی آزاد شد و این امر نشانه روحیه سلحشوری مردم گیلان بود.

گفتنی است عملیات آزادسازی نبل و الزهرا در تاریخ ۱۳ بهمن سال ۹۴ توسط رزمندگان لشکر ۱۶ قدس گیلان و با فرماندهی جانباز شهید سردار محمدعلی حق‌بین انجام شد و این دو شهر شیعه‌نشین بعد از حدود چهار سال از محاصره تکفیری‌های داعش آزاد شد.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه