معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان:

رخدادهای روزگار با قلم شیوای شعرا جاودانه می‌شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان با بیان اینکه شعر یکی از راهبردهای نظام جمهوری اسلامی است، گفت: روزها، دقایق و ثانیه‌های زیادی اعم از تلخ و شیرین با قلم شیوای شعرا در تاریخ جاودانه شد.

رخدادهای روزگار با قلم شیوای شعرا جاودانه می‌شود

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»، محمد جلائی در آیین افتتاحیه هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر در تالار مرکزی رشت با اشاره به اهمیت جایگاه شعر، اظهار کرد: در اهمیت جایگاه شعر همین بس که در رأس نظام جمهوری اسلامی رهبری داریم که هم به تحقیق و هم به یقین در حوزه شعر سرآمد است.

 وی با بیان اینکه شعر یکی از راهبردهای نظام جمهوری اسلامی است، گفت: روزها، دقایق و ثانیه‌های زیادی اعم از تلخ و شیرین با قلم شیوای شعرا در تاریخ جاودانه شد.

 معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان با بیان اینکه شعر بخشی از شخصیت و رفتار انسان‌ها را دربرگرفته است، تصریح کرد: انسان گاهی با مراجعه به این سروده‌ها احساس هم‌زاد پنداری می‌کند.

 جلائی بیان کرد: اکثر شعرای ایران و گیلان در ابعاد مختلف صاحب آثار فاخری هستند به عنوان مثال شعر مقاومت که محتوای آن سبب جدایی حق از باطل خواهد شد.

 به گزارش «هشت‌دی» در ادامه این مراسم با حضور مدیرعامل مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، جمعی از مسئولان و شاعران کشوری و استانی از پوستر هجدهمین جشنواره بین‌المللی «شعر فجر» در تالار مرکزی شهر رشت رونمایی شد.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه