‫مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران:

محافل شعر گام بلندی در جهت باز تولید و اعتلای فضای ادبی است

‫مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران، گفت: برگزاری محافل شعر گام بلندی در جهت باز تولید و اعتلای فضای ادبی استان و شاعرانی است که در حال فعالیت هستند.

محافل شعر گام بلندی در جهت باز تولید و اعتلای فضای ادبی است

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»، علی رمضانی در آیین افتتاحیه هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر در تالار مرکزی رشت، اظهار کرد: برگزاری این محافل گام بلندی در جهت باز تولید و اعتلای فضای ادبی استان و شاعرانی است که در حال فعالیت هستند.

 وی ضمن ابراز امیدواری در راستای برگزاری این محافل در سطح استان‌ها، گفت: امید است که مجموعه این فعالیت‌ها کمک شایانی در جهت شناخت و دیده‌شدن هرچه بهتر شعرای فرهیخته باشد.

مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران، تصریح کرد: خانه کتاب همواره سعی در رونق روزافزون حوزه شعر و داستان با همیاری اداره کل فرهنگ و ارشاد استان‌ها دارد.

زبان الهام‌بخش شعر، وجه اشتراک ایرانی‌ها است

 رمضانی در پایان تصریح کرد: زبان الهام‌بخش شعر، همواره وجه اشتراک ایرانی‌ها در راستای گفتگو و خاطره‌سازی است که امیدواریم موجبات یک حرکت ملی را فراهم سازد.

 در ادامه این نشست علیرضا قزوه دبیر علمی جشنواره بین‌المللی شعر فجر، گفت: حدود ۴۳ برنامه مفصل در ۳۳ منطقه و ۱۰ برنامه در تهران تدارک‌دیده‌شده است که در فضای مجازی و رسانه ملی پخش خواهد شد.

 وی تصریح کرد: همچنین در گیلان نیز ۸ شاعر برتر استان در قالب یک برنامه یک ساعت و نیمه به رقابت خواهند پرداخت و این برنامه با حضور داوران و ۴۰ نفر از اهالی فرهیخته شعر و تقدیر از دو چهره پیشکسوت استان برگزار خواهد شد.

به گزارش «هشت‌دی» در این مراسم از پوستر هجدهمین جشنواره بین المللی «شعر فجر» در تالار مرکزی شهر رشت رونمایی شد.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه