امام‌جمعه بندر انزلی در گفتگو با «هشت‌دی»:

شخصیت سردار سلیمانی با شهادتش تکثیر شد

امام‌جمعه بندر انزلی، گفت: دشمن فکر می‌کرد اگر سردار سلیمانی را به شهادت برساند مانع بزرگی را از راه خود برمی‌دارد؛ اما محاسبه غلطی کرد؛ زیرا شهادت حاج قاسم باعث تکثیر این شخصیت و گسترش ابعاد وجودی او در جهان اسلام شد.

شخصیت سردار سلیمانی با شهادتش تکثیر شد

 حجت‌الاسلام سید عبدالجواد شمس‌الدین در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»، ضمن تسلیت حادثه تروریستی کرمان با بیان اینکه مجموعه‌ای از خصلت‌های اخلاقی و رفتاری در وجود سردار سلیمانی باعث شده چنین جایگاهی کسب کند، اظهار کرد: اخلاص، رعایت حدود الهی و بهره‌مندی از تقوای الهی، روحیه مردمی، جهادی و انقلابی در محبوبیت سردار سلیمانی مؤثر است.

 وی افزود: تلاش مجدانه سردار سلیمانی و عمل به تکالیف برای پیشبرد اهداف نظام و جبهه مقاومت و امورات مردم در داخل و خارج از کشور باعث شد ایشان امروزه به چنین موقعیتی دست یابد و پس از شهادت نیز محبوب دل‌ها باشد.

 امام‌جمعه بندر انزلی تصریح کرد: بزرگ‌ترین دستاورد سردار سلیمانی امنیت و آرامش و قدرت بازدارندگی برای نظام اسلامی است.

 حجت‌الاسلام شمس‌الدین با بیان اینکه اعدام و از بین‌بردن قاتلین سردار سلیمانی خون‌بهای شهید نخواهد بود، گفت: اگر چه آنها در قیامت به عذاب الهی مبتلا خواهند شد؛ اما به نظرم مجازاتی که باید در ارتباط با شهادت این شهید گرفته شود جز با نابودی رژیم صهیونیستی و شکست آمریکا محقق نمی‌شود.

 امام‌جمعه بندر انزلی با اشاره به اینکه دشمن از اظهار ارادت مردم به شهید سلیمانی و پایبندی به آرمان وی بعد از گذشت چهار سال خشمگین است، بیان کرد: دشمن فکر می‌کرد اگر سردار سلیمانی را به شهادت برساند مانع بزرگی را از راه خود برمی‌دارد؛ اما شهادت وی باعث تکثیر این شخصیت و گسترش ابعاد وجودی او در جهان اسلام شد؛ لذا دشمن محاسبه غلطی کرد و تبعات زیادی را متحمل شد که بعد از گذشت چهار سال همچنان مردم از دور و نزدیک به مزار شهید سلیمانی می‌روند و با او تجدید عهد می‌کنند.

 وی با اشاره به علت حملات تروریستی در کرمان افزود: ناکامی دشمن علی‌رغم گذشت ۹۰ روز جنگ در غزه که به هیچ یک از اهدافش دست نیافت؛ مشهود است؛ رژیم صهیونیستی تمام ابهت و حیثیتش را در دنیا از دست داد و حالا نمی‌داند این ضربه سنگین را چطور تلافی کند؛ لذا خشم خود را با این‌گونه جنایت‌ها بروز می‌دهد.

 امام‌جمعه بندر انزلی در پایان خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد حواس مردم را از جنایات غزه منحرف کند و دست به اقدامات تروریستی می‌زند؛ اما روحیه جهادی و انقلابی در جامعه ما بعد از شهادت افزایش می‌یابد.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه