نماینده مردم رشت و خمام در مجلس در گفتگو با «هشت‌دی»:

شکل‌گیری جبهه مقاومت تحقق وعده امام خمینی (ره) است

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شکل‌گیری جبهه مقاومت تحقق وعده امام خمینی (ره) در زمان تشکیل بسیج بود، گفت: امروز دسترنج و تلاش‌های سردار سلیمانی در این رابطه به ثمر نشسته است.

شکل‌گیری جبهه مقاومت تحقق وعده امام خمینی (ره) است

جبار کوچکی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» با اشاره به ابعاد دستاوردهای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: شکل‌گیری و تداوم جبهه مقاومت در سراسر دنیا یکی از مهم‌ترین دستاوردهای این شهید بزرگ است.

وی افزود: حدود سه ماه است که دشمن با وجود به‌کار‌گیری توان نظامی، سیاسی و رسانه‌ای خویش در راستای شکست غزه از رسیدن به اهدافش بازمانده و برای جبران این شکست در عرصه‌های دیگر ورود پیدا می‌کند تا بلکه درصدد جبران برآید.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ترور جمعی از هم‌وطنانمان در کرمان یکی از همین اقدامات دشمنان است که نشان‌دهنده ضعف و زبونی دشمنی است که یک روز ادعای قوی‌ترین ارتش دنیا را داشت لذا امروز نه تنها قوی نیست بلکه در شرایط بحرانی به سر می‌برد.

کوچکی‌نژاد با اشاره به ماهیت دشمنان نظام جمهوری اسلامی، بیان کرد: حادثه تروریستی در سالگرد شهادت سردار سلیمانی نشان از کینه و عداوت دشمنان نسبت به نظام، انقلاب و مردم و شهدا است و قطعاً نظام جمهوری اسلامی در برابر این اقدام تروریستی انتقام سختی را خواهد گرفت.

اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی از بزرگترین دستاوردهای حاج قاسم سلیمانی است

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی به دستاوردهای تلاش شهید سلیمانی در سطح منطقه و دنیا اشاره و عنوان کرد: امروز دسترنج و تلاش‌های حاج قاسم به ثمر نشسته است که امروز شاهد مقاومت حشد‌الشعبی عراق هستیم که در خاک عراق و سوریه عرصه را بر پایگاه‌های آمریکایی تنگ کرده است، یمن مقاوم نیز در تنگه باب‌المندب با ایستادگی کشتی‌های حامی اسراییل را مورد هدف قرار می‌دهد و حزب‌الله لبنان نیز در شمال اسرائیل آب را بر روی دشمن بسته و در مجموع تمام گروه‌های مقاومت که در سراسر دنیا آمادگی مقابله با استکبار را دارند.

کوچکی‌نژاد با بیان اینکه شکل‌گیری جریان مقاومت تحقق وعده امام خمینی (ره) در زمان تشکیل بسیج بود که امروز در تمام دنیا شاهد آن هستیم، خاطرنشان کرد: اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی یکی از بزرگترین دستاوردهای حاج قاسم سلیمانی در سراسر دنیا است.

انتهای خبر/

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه