امام جمعه لاهیجان در گفتگو با «هشت‌دی» مطرح کرد:

ضرورت تبیین نگاه سردار سلیمانی به انقلاب اسلامی و ولایت

امام جمعه لاهیجان، گفت: باید نگاه سردار سلیمانی به انقلاب اسلامی و ولایت را تبیین کنیم و بهترین روش برای این کار آشنایی مردم با وصیت‌نامه ایشان است.

ضرورت تبیین نگاه سردار سلیمانی به انقلاب اسلامی و ولایت

حجت‌الاسلام سید جواد سلیمانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» با بیان اینکه افراد زیادی در تمدن‌های مختلف با حماسه، عرفان، توحید و مبارزه به ملت‌ها معرفی شدند؛ اما مثل حاج قاسم نشدند، اظهار کرد: سردار نه تنها محبوب ملت ایران است بلکه در جهان محبوب است؛ زیرا مکتبی که سلیمانی را ساخت یک معمار است که یکی از مصالح آن تلاش، جهاد و دغدغه‌مندی شبانه‌روزی است.

وی علت محبوبیت سردار سلیمانی را جهاد و زندگی سراسر جهادی او دانست و افزود: زندگی شهید سلیمانی سراسر دغدغه‌مندی برای مردم بود و برای نجات آنها و رفع گرفتاری‌هایشان خود را به خطر می‌انداخت.

امام جمعه لاهیجان با اشاره به اینکه جهانی نمی‌شویم مگر اینکه جهانی بیندیشیم، ادامه داد: اندیشه سردار سلیمانی برگرفته از اندیشه امام بود چرا که امام نیز دغدغه نجات و رهایی ملت از استکبار را داشت و بین ملت خود و سایر ملل تفاوتی قائل نمی‌شد و زن و کودک مظلوم سوری و فلسطینی را نیز همانند ایرانی‌ها می‌دید.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی قوی‌تر از سردار سلیمانی است، خاطرنشان کرد: سردار ثابت کرد خون وی اتحاد و توحید را در ملت‌ها زنده می‌کند ما زیر سایه شهادت به وحدتی رسیدیم که تا سال‌ها برکت زیادی را به ما می‌رساند و معتقدم بزرگ‌ترین دستاورد سردار سلیمانی، تقویت جبهه مقاومت و بالابردن راندمان محور مقاومت است.

خط تولید امثال سردار سلیمانی در کشور ما ادامه دارد

سلیمانی با بیان اینکه خط تولید امثال سردار شهید سلیمانی در کشور ما ادامه دارد، افزود: اساتید، تریبون‌داران، معلمان و والدین وظیفه دارند شخصیت درست و واقعی سردار سلیمانی را به دور از اغراق‌نمایی به نسل جدید معرفی کنند و توجه داشته باشیم که برای این منظور شخصیت ایشان را نجومی معرفی نکنیم تا برای مخاطب قابل‌پذیرش باشد.

باید نگاه سردار سلیمانی به انقلاب اسلامی و ولایت را تبیین کنیم

وی تصریح کرد: باید نگاه سردار سلیمانی به انقلاب اسلامی و ولایت را تبیین کنیم و بهترین روش برای این کار آشنایی مردم با وصیت‌نامه ایشان است.

آزادی فلسطین بهترین انتقام از قاتلان سردار سلیمانی است

امام‌جمعه لاهیجان با بیان اینکه حتی اگر ترامپ کشته شود انتقام سردار گرفته نمی شود بلکه انتقام سردار بیرون‌کردن جبهه استکبار از منطقه و آزادسازی فلسطین است، خاطرنشان کرد: همچنین تربیت جهادی نسل نو و حامی انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت تا رسیدن به آزادی منطقه غرب آسیا و فلسطین بهترین انتقام از قاتلان سردار است.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
لنگرودی
وقتی در شعار مدعی حرکت در مسیر شهید سلیمانی هستن چرا نمیان عملکرد این چند ساله شون رو اعلام کنن ما میدونیم در کدام جهت هستن و چه کردن این حرفها به رفتارشون نمیخوره
در حاشیه