امام جمعه انزلی در گفتگو با «هشت‌دی»:

یاد شهدا در اذهان مردم زنده است

امام جمعه انزلی با بیان اینکه یاد شهدا همواره در نظام اسلامی زنده است، گفت: پس از شهادت سردار سلیمانی بسیاری از مردم با مجاهدت‌های او آشنا شدند و ماهیت دشمن آشکار شد از این رو دشمن به یک سری اقدامات روی می‌آورد تا کینه خود را به نمایش بگذارد.

یاد شهدا در اذهان مردم زنده است

 حجت‌الاسلام سید عبدالجواد شمس‌الدین در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «هشت‌دی» ضمن تسلیت شهادت جمعی از هم‌وطنان و زائران مزار حاج قاسم سلیمانی و سرداران مقاومت، اظهار کرد: دشمن با به‌شهادت‌رساندن سردار سلیمانی فکر می‌کرد که به مرور یاد و نام این شهید از ذهن مردم و حافظه تاریخ پاک خواهد شد در حالی که یاد شهدا به خصوص حاج قاسم همواره در اذهان مردم و نظام اسلامی زنده است.

 وی به ابعاد اثرگذار شهادت سردار سلیمانی در سطح دنیا اشاره کرد و گفت: پس از شهادت ایشان بسیاری از مردم با فداکاری و مجاهدت‌های او آشنا شدند؛ لذا طبق وعده الهی، نام نیک این افراد در عالم گسترده شد و ماهیت دشمن در ذهن مردم آشکار شد از این رو دشمن به یک سری اقدامات روی می‌آورد تا کینه خود را به نمایش بگذارد.

 امام‌جمعه انزلی تصریح کرد: به علاوه با پیروزهای جبهه مقاومت در غزه و شکست دشمن در رسیدن به اهدافش برای به انحراف کشاندن اذهان ملت‌های آزاده و مسلمان از مسئله غزه، دشمن اقدام به ترور سرداران مقاومت و همچنین کشتار مردم بی‌گناه کرمان کرد؛ اما این شهادت‌ها اثر معکوسی برای دشمنان خواهد داشت و نه تنها موفق نمی‌شوند؛ بلکه خسارات بیشتری را متحمل خواهند شد.

 حجت‌الاسلام شمس‌الدین ادامه داد: دستگاه‌های امنیتی همواره هوشیار و مراقب هستند و بسیاری از توطئه‌ها را شناسایی و خنثی می‌کنند؛ اما این‌گونه حوادث اجتناب‌ناپذیر است؛ اما حتی‌المقدور نیازمند تلاش بیشتری هستیم تا این‌گونه تحرکات دشمن نیز از نگاه و رصد امنیتی مخفی نماند.

هوشیاری و عمل به وظیفه ملی از ویژگی‌های مردم ایران است

 امام‌جمعه انزلی گفت: هوشیاری و عمل به وظیفه ملی در طول انقلاب همواره یکی از ویژگی‌های ملت ایران بوده است همان‌طور که بسیاری از توطئه‌ها توسط مردم شناسایی شده است؛ اما در این‌گونه مراسمات گسترده باید مراقبت در جهت حفظ امنیت بیشتر باشد و مردم در صورت مشاهده موارد مشکوک به نهادهای امنیتی اطلاع بدهند.

 حجت‌الاسلام شمس‌الدین در پایان خاطرنشان کرد: جامعه ما در امنیت کامل است و این حوادث نباید در ما ایجاد یأس، ناامیدی و ناامنی کند به علاوه باید با حفظ روحیه انقلابی نسبت به دشمن و اهدافش آگاه باشیم.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه