امام جمعه شفت در گفتگو با «هشت‌دی»:

دنبال‌کردن اهداف سردار سلیمانی بهترین روش انتقام است

امام جمعه شفت بزرگ‌ترین شیوه برای انتقام از قاتلان سردار را حضور در عرصه و خلق حماسه‌های بزرگ در راستای حمایت از نظام اسلامی دانست و گفت: حمایت بی‌چون و چرا از ولایت و نظام و دنبال‌کردن اهداف سردار سلیمانی بهترین روش انتقام از خون به ناحق ریخته‌شده ایشان است.

دنبال‌کردن اهداف سردار سلیمانی بهترین روش انتقام است

حجت‌الاسلام احمد حکیمی گیلانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» رمز موفقیت شهید سلیمانی را ولایت‌مداری و وفای به عهد سربازی ایشان و اخلاص و ایمان راسخ دانست و اظهار کرد: درک درست سردار از معارف دین و مفروضات الهی باعث شد که شاگرد ممتاز امامین انقلاب شود.

وی افزود: شهید سردار سلیمانی توانست وظیفه محول‌شده را به نحو احسن انجام دهد و امروز مورد سپاس همگان است.

امام جمعه شفت با بیان اینکه بزرگترین دستاورد شهید سلیمانی برای مردم ایران و منطقه حفظ و تقویت روحیه مقاومت و ازخودگذشتگی و ایثار است، بیان کرد: باید بدانیم دشمن در هر زمانی که عقب‌نشینی کنیم بیشتر به سمت ما حمله‌ور می‌شود لذا بزرگترین دستاورد سردار سلیمانی برای ما ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده‌خواهی دشمنان است.

حجت‌الاسلام حکیمی گیلانی با اشاره به اینکه خطبا و کسانی که صاحب تریبون هستند باید با جهاد تبیین در راستای معرفی سردار سلیمانی به نسل جدید تلاش کنند، ادامه داد: کسانی که شخصیت سردار سلیمانی را می‌شناسند باید در حوزه جهاد تبیین شخصیت سردار را تبیین کنند.

وی تصریح کرد: هنرمندان نیز در حوزه هنر باید ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی را به جامعه خصوصاً جوانان و نوجوانان معرفی کنند تا الگوی مناسبی برای آنها باشد همچنین اهالی قلم نیز باید با نوشتن در این راستا جهاد تبیین کنند.

امام جمعه شفت بزرگترین شیوه برای انتقام از قاتلان سردار را حضور در عرصه و خلق حماسه‌های بزرگ در راستای حمایت از نظام اسلامی دانست و گفت: حمایت بی‌چون و چرا از ولایت و نظام و دنبال‌کردن اهداف سردار سلیمانی بهترین روش انتقام از خون به ناحق ریخته‌شده ایشان است.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه