امام‌جمعه رشت:

گیلان بیمارستان‌ دولتی در تراز مردم ندارد

امام‌جمعه رشت گفت: گیلان بیمارستان‌های دولتی در تراز مردم این استان ندارد؛ ازاین‌رو توجه به زیرساخت‌ها و تجهیزات بیمارستانی ضروری است.

گیلان بیمارستان‌ دولتی در تراز مردم ندارد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»  آیت‌الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه رشت در جمع نمازگزاران در مصلی امام خمینی (ره) این شهر بر ضرورت نظارت جدی بر بازار و مایحتاج ضروری و روزانه مردم در استان گیلان تأکید و اظهار کرد: با نظارت بر بازار و اصناف از گران‌فروشی جلوگیری می‌شود و جلوی سوءاستفاده برخی از افراد گرفته شود.

 وی در ادامه با بیان اینکه به دستگاه‌های ذی‌ربط اعم از صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، بازرسی و اصناف بارها تأکید شده که به نیازمندی‌های دائمی مردم در بازار توجه داشته و نظارت لازم را اعمال کنند، افزود: مدیران مربوطه باید در ارتباط با اقلام ضروری موجود و نظارت‌ها گزارش دهند تا خبرهای کذب موجب نگرانی مردم نشود.

گیلان بیمارستان‌ دولتی در تراز مردم ندارد

امام‌جمعه رشت تصریح کرد: گیلان بیمارستان‌های دولتی در تراز مردم این استان ندارد؛ ازاین‌رو توجه به زیرساخت‌ها و تجهیزات بیمارستانی ضروری است.

 آیت‌الله فلاحتی همچنین با هشدار به طراحان، گردانندگان و هدایت‌کنندگان بی‌حجابی و کشف حجاب در استان و اخطار به افرادی که در معابر عمومی با کشف حجاب ظاهر می‌شوند، گفت: این افراد مراقبت کنند، ادامه راه صحنه را برای آنان تنگ می‌کند.

 خطیب گیلانی در پایان خاطرنشان کرد: کشور جمهوری اسلامی متعلق به امام‌زمان (عج) است، چگونه در این کشور عده‌ای فاسد و نادان هنوز به حیثیت این کشور توجه نمی‌کنند.

 انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
لنگرودی
بخدا که نه تشریف بردن و نه اطلاعی از بیمارستان های دولتی گیلان دارند . دکتر هیچ وقت نیست تعداد پرستار اونقدر کمه که به تمام بیمارا نمیتونه برسه اصلا اسمش بیمارستانه که حالا تراز نباشه
در حاشیه