امام‌جمعه رشت:

حضور مردم در عرصه‌های مختلف قدرت‌آفرین است

امام‌جمعه رشت با تاکید بر اینکه مسئولان با حمایت‌های لازم چرخه تولید را تقویت کنند، گفت: حضور مردم در عرصه‌های مختلف قدرت‌آفرین است.

حضور مردم در عرصه‌های مختلف قدرت‌آفرین است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهر رشت به نقش مردم در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و اظهار کرد: حضور مردم در عرصه‌های مختلف قدرت‌آفرین است.

وی در ادامه با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: این نشانه توجه رهبر معظم انقلاب به موضوع اقتصاد و معیشت مردم است زیرا هر جا مردم حضور پیدا کردند موفقیت حاصل می‌شود.

امام‌جمعه رشت با تاکید بر اینکه مسئولان با حمایت‌های لازم چرخه تولید را تقویت کنند، افزود: دولت برای سرافرازی کشور و نظام اسلامی باید مردم را در همه عرصه‌ها در کنار خود داشته باشد.

آیت‌الله فلاحتی با تاکید بر ضرورت حمایت از کارآفرینان، تصریح کرد: دولت باید به تامین سرمایه در گردش بخش تولید توجه کند و توجه به تولیدات داخلی، جلوگیری از رانت‌ اقتصادی و اصلاح شیوه‌های خصوصی‌سازی از دیگر اقداماتی است که توجه دولت به آن حائز اهمیت است.

مقاومت و ایستادگی مردم فلسطین افتخارآمیز است

امام‌جمعه رشت در ادامه به وضعیت مردم غزه و فلسطین در پی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: ۷۵ سال است که صهیونیست‌ها نسبت به فلسطینی‌ها این حملات وحشیانه را اعمال می‌کنند اما مقاومت و ایستادگی مردم فلسطین افتخارآمیز است.

وی با بیان اینکه دشمن غاصب در این ۷۵ سال همواره هجومی حمله می‌کرد اما اکنون در برابر مقاومت مردم از شکست سخن می‌گوید، خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از کودکان، مادران و پیر و جوان مردم غزه به شهادت رسیدند و امت اسلامی و مردم جهان غصه‌دار شدند اما جبهه مقاومت نشان داد که دست برتر را دارد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه