امام‌جمعه رشت:

مسئولان باید برخورد جدی با مسئله کشف حجاب داشته باشند

امام‌جمعه رشت با تأکید بر ایتکه مسئولان باید برخورد جدی با مسئله کشف حجاب داشته باشند، گفت: هزاران شهید داده‌ایم تا احکام اسلام جاری شود.

مسئولان باید برخورد جدی با مسئله کشف حجاب داشته باشند

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهر رشت در مصلای امام خمینی (ره) با اشاره به حضور پرشور مردم در نماز عید سعید فطر، اظهار کرد: نماز عید فطر امسال بسیار گسترده‌تر و با حضوری معنوی برگزار شد.

 وی در ادامه با اشاره به جنایت‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و ظلم‌های این رژیم کودک‌کش در چندماه گذشته علیه مردم غزه روا داشته است، گفت: رژیم جنایت‌کار صهیونیستی علی‌رغم جنایت‌های بی‌شمار علیه مردم غزه به هیچ‌کدام از اهدافش نرسید.

 امام‌جمعه رشت با بیان اینکه ضربه‌ای که امروز این رژیم جنایت‌کار در طی ۷۵ سال وحشی‌گری و اشغال فلسطین دیده، ضربه‌ای حساب شده است، تصریح کرد: همه می‌دانند که جمهوری اسلامی ایران شاخ ابرقدرت‌ها را شکسته و باعث قدرت و تقویت کشورهای مسلمان شده است.

 آیت‌الله فلاحتی در ادامه شهادت فرزندان و نوه‌های «اسماعیل هنیه» رئیس‌دفتر سیاسی جنبش حماس را تسلیت گفت و بیان کرد: برخی علیه این خانواده هجمه وارد می‌کردند که به اهدافشان نرسیدند.

 امام‌جمعه رشت در ادامه با اشاره به وضعیت حجاب در سطح شهر رشت، تصریح کرد: آمران به معروف و ناهیان از منکر باید به وظایف خود عمل کنند.

 آیت‌الله فلاحتی با تأکید بر اینکه مسئولان باید برخورد جدی با مسئله کشف حجاب داشته باشند، تصریح کرد: هزاران شهید داده‌ایم تا احکام اسلام جاری شود.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه