امام‌جمعه رشت:

ملت‌های آزاده جهان هیچ‌گاه زیر بار ظلم نمی‌روند

امام‌جمعه رشت با بیان اینکه ملت‌های آزاده هیچگاه زیر بار ظلم نمی‌روند ولو این ظلم از سوی ابر قدرت جهان باشد، گفت: تمام ملت‌های آزاده در سراسر جهان نشان دادند که حامی مردم مظلوم فلسطین هستند.

ملت‌های آزاده جهان هیچ‌گاه زیر بار ظلم نمی‌روند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» آیت‌الله رسول فلاحتی بعد از ظهر امروز جمعه در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه رشت با اشاره به دو ویژگی مسلمانان، اظهار کرد: در لیالی قدر دل‌های مومنان با دعا و نیایش صیقل داده شد و ضمن مسرت از یک ماه روزه‌داری به عبادت و راز و نیاز با خداوند متعال پرداختند.

وی به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: هیچ عبادتی برای مسلمان بالاتر از این نیست که تمام همّ و تلاشش را پس از یک ماه روزه‌داری صرف حمایت از مسلمانان کند و این حضور مؤمن در لبیک به ندای امام خمینی (ره) نوعی جهاد الهی است.

با سردمداران ظالم آمریکا سر جنگ داریم نه با مردم این کشور

امام جمعه رشت تصریح کرد: ما با مردم آمریکا عداوت نداریم بلکه با سردمداران ظالم آنان سر جنگ داریم لذا نه تنها مسلمانان بلکه تمام ملت‌های آزاده در سراسر جهان حامی مردم مظلوم فلسطین هستند.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به یکی از فرمایشات رهبر کبیر انقلاب بیان کرد: آمریکا دشمن تمام ادیان است حتی مسیحیت، لذا اصلاً اعتنایی به ادیان ندارد و جز منافع خویش را نمی‌خواهد و با اساس اسلام مشکل دارد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند روز قدس یک روز جهانی است و حامل پیام مهمی است مبنی بر اینکه ملت‌های آزاده هیچگاه زیر بار ظلم نمی‌روند ولو این ظلم از سوی ابر قدرت جهان باشد.

امام جمعه رشت با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد روز قدس امسال، تصریح کرد: آمریکا رو به تنزل و افول است، همان آمریکایی که با یک تشر، ملت‌‌ها را وادار به تسلیم می‌کرد و امروز از همین ملت‌های آزاده و مسلمان سیلی خورده است.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه دشمن صهیونیسم دچار فرسایش شده است، گفت: امروز به همت جبهه مقاومت اعم از حشدالشعبی، حزب‌الله لبنان و … سبب شده صهیونیسم جنایتکار، مرگ خویش را پیش چشم خودش ببیند.

وی تصریح کرد: حمایت گسترده و همه‌جانبه ملت‌های آزاده دنیا از طوفان الاقصی با ایجاد شکاف سیاسی و اجتماعی در بین رژیم صهیونیستی از جمله شاخصه‌های بارز روز قدس سال جاری است.

امام جمعه رشت در پایان خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی در سال‌های اخیر درصدد عادی‌سازی روابط با برخی از ملت‌ها بود که خوشبختانه با شکست مواجه شد و با این بیداری اسلامی کنونی دشمن آرزوی خود را به گور خواهد برد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه