مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان در گفتگو با هشت‌دی:

کمبود مرغ در گیلان ناشی از عدم جوجه‌ریزی در سایر استان‌ها است

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه معضل اخیر کمبود مرغ در استان به علت عدم جوجه‌ریزی و کمبود مرغ در سایر استان‌ها است، گفت: تدابیری اندیشیده شده تا با بازرسی از تمام مبادی ورودی و خروجی، سهم گیلان مشخص و کنترل شده باشد و مدیریت خروج صورت بگیرد.

کمبود مرغ در گیلان ناشی از عدم جوجه‌ریزی در سایر استان‌ها است

تیمور پور‌حیدری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی هشت‌دی با اشاره به چالش کمبود مرغ در گیلان، اظهار کرد: طبق سخنان اخیر رئیس سازمان جهاد کشاورزی مشکل تولید مرغ در استان وجود ندارد و در حوزه جوجه‌ریزی جز استا‌ن‌های پیشتاز هستیم.

وی تصریح کرد: معضل اخیر کمبود مرغ در استان به علت عدم جوجه‌ریزی و کمبود مرغ در سایر استان‌ها است زیرا گیلان استان‌های مهم کشور از جمله تهران و البرز را تحت پوشش دارد لذا به هر نحوی در حال پوشش این استان‌ها هستیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان به تشدید نظارت‌ها در این راستا اشاره و عنوان کرد: با هماهنگی ستاد تنظیم بازار، معاونت اقتصادی استانداری، کمیته اقدام مشترک، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف تدابیری در این خصوص اندیشیده شده است تا با بازرسی از تمام مبادی ورودی و خروجی استان، سهم گیلان مشخص و کنترل شده باشد و مدیریت خروج صورت بگیرد.

پور‌حیدری در پایان خاطرنشان کرد: در خصوص گرانی‌های اخیر نیز با تشدید بازرسی‌ها در تمامی ارگان‌ها و افزایش گشت مشترک امیدوارم در آستانه پایان سال و ماه مبارک رمضان با یک برنامه‌ریزی جدی با ستاد تنظیم بازار به مردم این نوید را می‌دهیم که مشکل کمبود یا افزایش قیمت در بازار مرغ نداشته باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه