رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان:

ایجاد سامانه‌های منظم و شفاف برای توزیع و فروش محصولات مرغ ضروری است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه ایجاد سامانه‌های منظم و شفاف برای توزیع و فروش محصولات مرغ ضروری است، گفت: کسانی که به سفره مردم دست‌اندازی می‌کنند و در نظم بازار اختلال ایجاد می‌کنند، باید به شدت مورد نظارت و بازرسی قرار گیرند.

ایجاد سامانه‌های منظم و شفاف برای توزیع و فروش محصولات مرغ ضروری است

به گزارش هشت‌دی صالح محمدی در نشست با معاون توسعه بازرگانی و بهبود تولیدات دامی و مدیر تنظیم بازار و بازرسی بر بازار و دامپزشکی در خصوص تشدید نظارت ها بر بازار و تولید و توزیع مرغ در استان، اظهار کرد: کسانی که به سفره مردم دست‌اندازی می‌کنند و در نظم بازار اختلال ایجاد می‌کنند، باید به شدت مورد نظارت و بازرسی قرار گیرند.

وی افزود: این افراد باید به عنوان متخلفین شناخته شوند و با تشدید نظارت و بازرسی در بازار مرغ، برخورد شود. این تدابیر نه تنها به تضمین فراوانی و ثبات قیمت محصولات مرغ کمک می‌کنند، بلکه به حفظ نظم و تعادل در بازار نیز کمک می‌کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه نهادهای مربوطه باید با همکاری و هماهنگی، نظارت و بازرسی را تشدید کنند، تصریح کرد: بررسی قیمت‌ها و کنترل آن‌ها، از جمله اقداماتی است که می‌تواند به فراوانی و ثبات قیمت محصولات مرغ در بازار گیلان کمک کند. همچنین، ایجاد سامانه‌های منظم و شفاف برای توزیع و فروش محصولات مرغ نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خاطرنشان کرد: با تلاش‌های مشترک و هماهنگی بین نهادهای مربوطه و تولیدکنندگان مرغ، می‌توان به دستیابی به فراوانی و ثبات قیمت محصولات مرغ در استان گیلان امیدوار بود؛ این موضوع نه تنها به تولیدکنندگان مرغ کمک می‌کند تا با اطمینان از قیمت محصول خود استفاده کنند، بلکه به مصرف کنندگان نیز امکان دسترسی به محصولات مرغ با قیمت مناسب را فراهم می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه