رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد:

افزایش ظرفیت فراوری صنایع تبدیلی در گیلان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان گفت: با افتتاح ۷ طرح صنایع تبدیلی و غذایی کشاورزی در گیلان ظرفیت فراوری در کارخانه‌های صنایع تبدیلی بالغ بر ۷۵ درصد تولید استان خواهد بود.

افزایش ظرفیت فراوری صنایع تبدیلی در گیلان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» صالح محمدی شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران از افزایش ظرفیت فراوری صنایع تبدیلی در استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: با افتتاح ۷ طرح صنایع تبدیلی و غذایی کشاورزی در گیلان ظرفیت فراوری در کارخانه‌های صنایع تبدیلی بالغ بر ۷۵ درصد تولید استان خواهد بود.

وی در ادامه افزود: با راه‌اندازی این طرح‌ها به طور مستقیم برای ۲۱۷ نفر شغل ایجاد شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان با اشاره به اینکه تقویت صنایع تبدیلی در حوزه کشاورزی موجب روند تولید و اشتغال می‌شود، تصریح کرد: ظرفیت فراوری این واحدها ۲۷۰ هزار تن مواد خام کشاورزی است.

محمدی با اشاره به اینکه برای طرح‌های مذکور بالغ بر ۲۱۴ میلیارد تومان تسهیلات دریافت شده است، گفت: سرمایه‌گذاری انجام شده برای این واحدها بالغ بر یک هزار میلیارد تومان است.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: زمینه‌های فعالیت این طرح‌ها، سورتینگ و بسته‌بندی انواع برنج و میوه، کارخانه‌های خوراک دام و طیور برای زنجیره‌ها، کشتارگاه طیور در منطقه لنگرود و دو واحد سردخانه و سورتینگ و بسته‌بندی میوه در غرب استان گیلان است.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه