فرماندار شفت در گفتگو با هشت‌دی:

آتش حدود ۱۰ هکتار از جنگل‌های سیاهمزگی شفت را سوزاند

فرماندار شفت بیان اینکه طبق اعلام منابع طبیعی حدود ۱۰ هکتار از جنگل‌های سیاهمزگی شفت دچار حریق شده است از دستور استاندار گیلان برای ارسال بالگرد به منطقه خبر داد و گفت: آسیبی به تنه درخت‌ها وارد نشده و بیشتر علف‌های جنگل سوخته است.

آتش حدود ۱۰ هکتار از جنگل‌های سیاهمزگی شفت را سوزاند

مهدی نقدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی هشت‌دی با بیان اینکه آتش‌سوزی در جنگل‌های شفت از روز گذشته در دو نقطه آغاز شده است، اظهار کرد: آتش در جنگل‌های سمت امامزاده اسحاق (ع) از صبح دیروز شروع شده بود که توسط نیروهای منابع طبیعی تا شب گذشته مهار شد.

فرماندار شفت با اشاره به آغاز آتش‌سوزی سمت جنگل‌های سیاهمزگی از بعدازظهر روز گذشته بیان کرد: این منطقه در بالاترین نقطه کوه واقع شده بود که دسترسی به آن و بردن تجهیزات سخت بود؛ اما از صبح امروز، حدود ۱۰ گروه شامل نیروهای مردمی، منابع طبیعی و هلال‌احمر با امکانات قابل حمل نظیر کوله‌پشتی تجهیزات و کپسول آتش‌نشانی و… وارد منطقه شدند.

وی با بیان اینکه طبق اعلام منابع طبیعی، حدود ۱۰ هکتار از جنگل‌های سیاهمزگی شفت در آتش سوخته است افزود: طبق اظهارات مسئولان منابع طبیعی حاضر در منطقه، آسیبی به تنه درخت‌ها وارد نشده است و بیشتر علف‌های جنگل سوخته است.

دستور ارسال بالگرد به سیاهمزگی شفت صادر شده است

نقدی با اشاره به اینکه وزش باد در پیش داریم و همین موضوع کار اطفای حریق را سخت‌تر کرده است گفت: استاندار به منطقه آمده و دستور داد چند تن از مدیران کل نیز برای پیگیری موضوع به منطقه بیایند.

وی با اشاره به اینکه دستور ارسال بالگرد به منطقه سیاهمزگی شفت صادر شده است تصریح کرد: اعضای ستاد بحران استان نیز در شهرستان حضور دارند و قرار است بالگَرد هم بفرستند.

فرماندار شفت افزود: این آتش‌سوزی‌ها تاکنون تلفات جانی در پی نداشته است و تلفات مالی آن نیز هنوز برآورد نشده است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه