رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت خبر داد:

مهار آتش‌سوزی شدید در بلوار شهید مدرس رشت

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت گفت: آتش‌سوزی شدید یک واحد تعمیرگاهی، یک باب رستوران و یک دستگاه منزل مسکونی در بلوار شهید مدرس رشت مهار شد.

مهار آتش‌سوزی شدید در بلوار شهید مدرس رشت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» شهرام مؤمنی در گفتگو با خبرنگاران در خصوص آتش‌سوزی شدید در بلوار شهید مدرس رشت اظهار کرد: پیش از ظهر امروز حادثه آتش‌سوزی یک واحد تعمیرگاهی، یک باب رستوران و یک دستگاه منزل مسکونی با پشت‌بام‌های به‌هم‌پیوسته به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی رشت اطلاع داده شد که باتوجه‌به کاربری مغازه‌ها و اعلام عملیاتی سنگین سریعاً ۸ خودروی آتش‌نشانی و آبرسان به همراه ۳۴ آتش‌نشان و افسر ارشد به محل حادثه واقع در بلوار شهید مدرس اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: باتوجه‌به وجود مواد قابل‌اشتعال و سریع الاشتعال همچون بنزین و پشت‌بام‌های متصل‌به‌هم؛ سریعاً تیم‌های عملیاتی از چندین طرف نسبت به مهار و پیشگیری از گسترش آتش اقدام کردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت با اشاره به اینکه آتش‌سوزی مذکور مهار شد، تصریح کرد: در این حادثه به خودروهای نمایشگاه هم‌جوار با این آتش‌سوزی آسیبی نرسید؛ اما دو خودروی پراید و ۲۰۶ مستقر در تعمیرگاه در آتش سوخت.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: علت حادثه را در دست بررسی است و مردی حدوداً۵۲ساله دچار سوختگی شد که به مراکز درمانی انتقال یافت.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه