رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت:

بی‌احتیاطی حین جوشکاری آتش به پا کرد+ تصاویر

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: بی‌احتیاطی و عدم رعایت نکات ایمنی هنگام جوشکاری در ساحتمان در حال احداث رشت موجب آتش‌سوزی شد.

بی‌احتیاطی حین جوشکاری آتش به پا کرد+ تصاویر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» شهرام مؤمنی شامگاه پنج‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران از آتش‌سوزی در اثر بی‌احتیاطی هنگام جوشکاری در رشت خبر داد و اظهار کرد: در پی دریافت خبری ساعت ۱۶:۵۲ امروز به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی رشت مبنی بر آتش‌سوزی ساختمان در حال احداث واقع در میدان جهاد، شهرک فرهنگیان این شهر، سریعاً با توجه به تعدد تماس‌های حاصله و حجم بالای آتش هفت خودروی آتش‌نشانی به همراه ۲۱ آتش‌نشان و افسر ارشد به محل مذکور اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: تیم‌های عملیات به‌محض رسیدن و با توجه به سرایت آتش به ساختمان‌های هم‌جوار سریعاً نسبت به مهار و پیشگیری از گسترش آتش اقدام کردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت تصریح کرد: ریختن اخگرهای ناشی از جوشکاری بر روی اجسام قابل‌اشتعال موجب آتش‌سوزی شد که خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب جانی نرسید.

مؤمنی با اشاره بر آسیب جزئی قسمت‌های کوچکی از پرسیانا متعلق به دامنه ساختمان چندطبقه هم‌جوار خاطرنشان کرد: در این راستا از سرایت شعله‌های ناشی از سوختن اجسام قابل‌اشتعال نیز به پشت‌بام ساختمان‌ها جلوگیری شد.

نمایی از این حادثه را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه