فرماندار شفت مطرح کرد:

بهره‌برداری از پروژه‌های ۱۷۶ میلیارد تومانی شفت در دهه فجر

فرماندار شفت از افتتاح بیش از ۵۴ پروژه عمرانی، خدماتی و اشتغال‌زایی در سطح این شهرستان به مناسبت دهه فجر خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با اعتبار ۱۷۶ میلیارد تومانی به بهره‌برداری می‌رسند.

بهره‌برداری از پروژه‌های ۱۷۶ میلیارد تومانی شفت در دهه فجر

به گزارش هشت‌دی، مهدی نقدی امروز در نشست خبرنگاران از افتتاح بیش از ۵۴ پروژه عمرانی، خدماتی و اشتغال‌زایی در سطح این شهرستان به مناسبت دهه فجر خبر داد و اظهار کرد: این پروژه‌ها با اعتبار ۱۷۶ میلیارد تومانی به بهره‌برداری می‌رسند.

وی با تأکید بر اینکه بسیاری از نیازهای اساسی شهرستان شفت در بخش‌های مختلف خدماتی و عمرانی شناسایی‌شده، افزود: برای پیشرفت کار پروژه عمرانی جاده ملاسرای شفت به زنجان نیازمند همکاری بیشتر دستگاه‌های مربوطه هستیم. گازرسانی روستای لاسک شفت هم از جمله پروژه‌هایی است که در دهه فجر افتتاح می‌شود، مردم این منطقه سالیان متمادی به دلیل برخوردار نبودن از خدمات گازرسانی با مشکلات فراوان روبه‌رو بودند که با اجرای این پروژه یک مطالبه به‌حق مردم در این دولت به سرانجام رسید.

فرماندار شفت با بیان اینکه در حوزه آسفالت شهرستان شفت پیشگام است، تصریح کرد: بالغ‌ بر ۲۱ کیلومتر زیرسازی جهت اجرای آسفالت در دستور کار قرار گرفته که با اعتباری بالغ‌ بر ۳۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید. برای ۵۲۳ نفر با اعتباری بالغ‌ بر و ۵۸ میلیارد و ۳۶۲ میلیون تومان در سطح این شهرستان تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت‌ شده است. خدمات نظام مقدس اسلامی و انقلاب را باید به مردم منتقل کنیم لذا در این راستا دهه فجر فرصت مناسبی برای معرفی و تبیین خدمات نظام و دستگاه‌های اجرایی است.

نقدی با تأکید بر اینکه از تمامی ظرفیت‌های شهرستان به‌منظور باشکوه‌تر برگزار شدن مراسمات ایام‌الله دهه فجر استفاده می‌کنیم، خاطرنشان کرد: خدمات دولت و نظام در این شهرستان قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست و باید اطلاع‌رسانی شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه