یادداشت | حسین شریفی

ملت اصلی‌ترین حافظ انقلاب

هرچند در این سال‌ها از دوستان نادان گرفته تا دشمنان ریز و درشت، سعی کردند انقلاب اسلامی را نابود کنند؛ اما ملت ایران نشان داد، اصلی‌ترین حافظ انقلاب است.

ملت اصلی‌ترین حافظ انقلاب

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»، اگر سر حرف سردمداران آمریکایی و انگلیسی بنشینید و دلیل دشمنی آنان را با ملت ایران سئوال کنید فارغ از همه شعارهایی که می‌دهند این نکته را خواهید شنید که حکومت و ملت ایران خارج از چارچوب و قواعد بازی که آنان دوست دارند رفتار می‌کنند و اگر بخواهید از آن‌ها سئوال کنید که منظور از قواعد و چارچوب چیست؟ یقیناً به شما خواهند گفت: تبعیت محض و وابستگی و حراج‌کردن دار و ندار کشور در راستای اهداف آنان.

 بله! انقلاب اسلامی نه‌تنها هیمنه جهان غرب را به چالش کشید؛ بلکه به آنان فهماند که وحشی‌تر از آنان خود آنان هستند و تحقیر ملت ایران با دریافت حق توحش تاوان سختی دارد.

 باید گفته شود جهان غرب، آن دروغگویی را می‌ماند که اول از همه خودشان دروغشان را باور کرده‌اند این در حالی است که وحشی‌تر و حنایتکارتر از آنان وجود ندارد.

 آمریکایی‌ها که این روزها مدعی هستند آقای دنیا هستند و حق دارند برای همه خط نشان بکشند و این‌گونه در دنیا وانمود می‌کنند که از اول آقا دنیا بوده‌اند؛ شاید نخوانده‌اند روزگاری نه‌چندان دور هنوز آمریکایی در پهنه گیتی وجود خارجی نداشت؛ ملت ایران مشغول تربیت‌کردن قوم‌های وحشی آن هم نه در پهنه فلات ایران بلکه در حاشیه دریاهای دوردست همچون مدیترانه بودند.

 پس در همین ابتدا باید گفته شود که دشمنی آنان بر اساس قواعدی است که سرتاسرش، دروغ است دروغی که با زر و زور و تزویر در ذهن و روح مردم نفوذ کرده است.

 به نظر می‌رسد امام خمینی (ره) نیز این موضوع را خوب درک کرده بودند که با رمز «ما می‌توانیم» می‌تواند به ملتی که سال‌ها زیر نظر شاهان بی‌کفایت و وابسته تحقیر شده است، حیات دوباره ببخشد.

 هرچند در این چند دهه که نهال انقلاب اسلامی به درختی تنومند تبدیل شده، دشمنی دشمنان باعث پیشرفت کشور شده؛ اما چه کسی هست که نداند برخی از به اصطلاح خودی‌ها، چه خونی از ملت انقلابی ایران در شیشه کرده‌اند و چه هیزم‌ها سوزاندند تا مردم را از این انقلاب مأیوس کنند؛ اما تک‌تک ملت ایران فارغ از هر گویش و قومی پای انقلاب ماندند و گفتند ما پا در راهی گذاشته‌ایم که هرگز بر نمی‌گردیم و باید به آن جایگاهی که حقمان است برسیم.

 هرچند به فرموده رهبر معظم اسلامی تا رسیدن به قله شکوه و عظمت که حق ملت ایران است راهی نمانده؛ اما این دلیل خیلی از عملکردهای ضعیف نمی‌شود. مردم از دولتمردان و مسئولین انتظار دارند که با هرکسی در هر مقامی که باشد و خواهان ناامیدکردن ملت ایران است برخورد انقلابی داشته باشند؛ چرا که درخت تنومندی را مورچه‌ای ممکن است از پای در بیاورد.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه