نماینده مردم رشت و خمام در مجلس در گفتگو با «هشت‌دی»:

مردم پای‌کار انقلاب و ارزش‌های نظام هستند

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، گفت: مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دشمنان این مرز و بوم اعلام می‌کنند که پای‌کار انقلاب هستند و در دل دشمنان یأس و ناامیدی ایجاد و دست طمع آنان را کوتاه می‌کنند.

مردم پای‌کار انقلاب و ارزش‌های نظام هستند

 محمدرضا احمدی سنگری امروز در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار کرد: حضور گسترده و پرشور ملت ایران در ۲۲ بهمن هر سال نشان از تجدید بیعت مردم با آرمان‌های انقلاب اسلامی دارد.

وی با بیان اینکه مردم پای‌کار انقلاب و ارزش‌های نظام هستند، گفت: ملت ایران فارغ از هرگونه مشکلات و گلایه‌ها همواره از انقلاب اسلامی حمایت می‌کنند همان‌طور که از ابتدای انقلاب تاکنون این وفاداری را به اثبات رسانده‌اند.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دشمنان این مرز و بوم اعلام می‌کنند که پای‌کار انقلاب هستند و در دل دشمنان یأس و ناامیدی ایجاد و دست طمع آنان را کوتاه می‌کنند.

احمدی در پایان خاطرنشان کرد: تمام نمایندگان و مسئولین در راستای احقاق حقوق ملت تلاش می‌کنند گرچه هیچ اقدامی هم‌تراز با شأن ملت ایران نخواهد بود.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه