عضو شورای اسلامی شهر رشت در گفتگو با «هشت‌دی»:

حفظ و امتداد جمهوری اسلامی ریشه در مردمی‌بودن آن دارد

 عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه حفظ و امتداد نظام جمهوری اسلامی ریشه در مردمی‌بودن آن دارد، گفت: این تعامل دو سویه رمز پیروزی و وحدت انقلاب اسلامی پس از گذشت چهار دهه است.

حفظ و امتداد جمهوری اسلامی ریشه در مردمی‌بودن آن دارد

 مجید عزیزی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ملت عزیز ایران همیشه در راه حفظ نظام و آرمان‌های شهدا پای‌کار انقلاب اسلامی بوده و هستند زیرا برای این ایستادگی هزینه داده‌اند.

وی تصریح کرد: اعتقاد و باور مردم ایران با شهدا عجین شده و جدایی‌ناپذیر است.

 عضو شورای اسلامی شهر رشت به عوامل استحکام و موفقیت انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: حفظ و امتداد نظام جمهوری اسلامی ریشه در مردمی‌بودن آن دارد و این تعامل دو سویه رمز پیروزی و وحدت انقلاب اسلامی پس از گذشت چهار دهه است.

عزیزی تصریح کرد: یکی از عرصه‌های حضور مردم در راستای اثبات وفاداری‌شان با نظام و انقلاب و شهدا در همین راهپیمایی ۲۲ بهمن است که هر ساله شاهد حضور پرشور مردم هستیم.

 عضو شورای اسلامی شهر رشت ادامه داد: دشمن تمام تلاش خود را برای کم‌رنگ کردن نقش مردم در عرصه‌های مختلف سیاسی به کار گرفته است اما مردم با بصیرت ما هر ساله علی‌رغم تمام مشکلات در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور می‌یابند.

وظیفه مسئولان در راه حفظ و اعتلای نظام حل مشکلات مردم است

عزیزی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات اساسی مردم، اقتصاد و معیشت است که فارغ از هر جریانی نیازمند یک الگوی صحیح برای بهبود معیشت مردم هستیم؛ لذا وظیفه مسئولان در راه حفظ و اعتلای نظام، پیگیری و حل مشکلات مردم است تا شرمنده ملت و شهدا نشوند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه