از میدان «انقلاب» تا مسجد «اباصالح»؛

مردم شفت انقلاب اسلامی را معنا کردند+ تصاویر

مردم شفت مبدأ راهپیمایی ۲۲ بهمن را میدان انقلاب و مقصد را مسجد اباصالح (عج) این شهر انتخاب کردند تا بگویند انقلاب ابتدای مسیری است که باید زمینه‌ساز ظهور باشد.

مردم شفت انقلاب اسلامی را معنا کردند+ تصاویر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» ۲۲ بهمن، یادآور یکی از بزرگ‌ترین رخدادهای تاریخی ملت بزرگ ایران و یک روز فراموش ناشدنی است.

تاریخ نهضت اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) در بیست و دوم سال ۱۳۵۷ به نقطه عطف خود رسید و پادشاهی ۲۵۰۰ساله و ظلم بیش از ۵۰ساله رژیم منفور پهلوی در کشورمان، ریشه‌کن و حکومت جمهوری اسلامی دایر شد.

در این راستا امروز و در چهل و پنجمین بهار آزادی و هم‌زمان با سراسر کشور، مردم تالش و گیلک شهرستان شفت دست در دست هم و با نوای «الله‌اکبر»، برائت خود را از دشمنان انقلاب و مردم ایران اعلام کردند.

مردمان رنج و برنج با دستان پینه‌بسته خود با سردادن نوای «جانمان فدای رهبر» یک‌بار دیگر ثابت کردند که چه دید بلندی داشت امام خمینی (ره) که فرمود وارث اصلی این انقلاب همین کوخ‌نشینان هستند.

اما نکته جالب این حضور آن بود که مردمان دیار امامزادگان اسحاق (ع) و ابراهیم (ع) امروز مبدأ راهپیمایی خود را میدان انقلاب و مقصد آن را مسجد اباصالح المهدی (عج) این شهر اعلام کردند تا به همه بفهمانند که انقلاب ابتدای راهی است که باید زمینه‌ساز ظهور آن صالح زمان و آن صاحب اصلی انقلاب باشد.

امروز چه مادران و پدرانی آمده بودند که کودکان و نوزاد خود را آورده بودند وقتی از آنان سؤال می‌شد که چرا تنها نیامدید؟ می‌گفتند دشمن می‌خواهد میدان خالی باشد و ما با این کار به کودکان خود یاد می‌دهیم که میدان را نباید خالی کنند.

شاید نسل تغییر کند؛ اما به نظر می‌رسد آرمان هرگز تغییر نخواهد و اگر پدران ما توانستند نوکر آمریکا (شاه) را به نیستی بکشاندند این نسل نیز همان نسلی خواهد بود که پوزه آمریکا و انگلیس و رژیم منفور و کودک‌کش صهیونیستی را به خاک خواهد مالید.

نمایی از حضور پرشور و حماسی مردمان شهرستان شفت را می‌توانید در ادامه مشاهده نمایید.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه