هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر صورت گرفت؛

۲ پروژه آموزشی در انزلی افتتاح شد

در نهمین روز از دهه مبارک فجر، با حضور استاندار گیلان دو پروژه آموزشی در شهرستان بندرانزلی به‌صورت رسمی افتتاح شد.

۲ پروژه آموزشی در انزلی افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» به نقل از روابط‌عمومی استانداری گیلان، در نهمین روز از دهه مبارک فجر، با حضور اسدالله عباسی استاندار گیلان و همراهی محمدسجاد سیاهکارزاده، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آراد انزلی دو پروژه آموزشی در محدوده مناطق آزاد انزلی و لیچارکی این شهرستان بندر انزلی به بهره‌برداری رسید.

این دو فضای آموزشی شامل مدرسه شهدای گلشن و لیچارکی بندر انزلی از سوی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان با مشارکت منطقه آزاد انزلی در زمینی به مساحت ۴ هزار و ۴۰۰ مترمربع، فضای آموزشی مدرسه ۶ کلاسه با مساحت در مجموع ۶۷۰ مترمربع با هزینه‌کرد ۱۶۰ میلیارد ریال با حضور استاندار گیلان و جمعی از مسئولان و مردم منطقه به بهره‌برداری رسید و تحویل اداره کل آموزش‌وپرورش استان گیلان شد.

استاندار گیلان در حاشیه بهره‌برداری از این پروژه‌ها در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تعالی‌بخشی به جریان علم و ادب‌آموزی در مدرسه امری ضروری است، تصریح کرد: توسعه سرانه آموزشی یکی از اهداف دولت مردمی و انقلابی سیزدهم است که طی این دو سال به‌خوبی مشهود است.

عباسی با تأکید بر لزوم توجه به همه نیازمندی‌های دانش‌آموزان به‌عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی، گفت: باید عدالت آموزشی و بهبود سطح رفاهی دانش‌آموزان را موردتوجه قرار داد.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به افتتاح هم‌زمان ۱۸ پروژه آموزشی و پرورشی استان گیلان به مناسبت ایام دهه مبارک فجر خاطرنشان کرد: این ۱۸ واحد آموزشی و پرورشی با ۵۹ کلاس، ۶ هزار و ۴۱۳ مترمربع زیربنا با هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه