با حضور استاندار گیلان صورت گرفت؛

۱۸ پروژه آموزشی و پرورشی در گیلان بهره‌برداری شد

مراسم افتتاح هم‌زمان ۱۸ پروژه آموزشی و پرورشی استان گیلان هم‌زمان با گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر در شهرستان خمام بهره‌برداری شد.

۱۸ پروژه آموزشی و پرورشی در گیلان بهره‌برداری شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» روابط‌عمومی استانداری گیلان اعلام کرد: مراسم افتتاح هم‌زمان ۱۸ واحد آموزشی و پرورشی استان گیلان از پروژه‌های اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان با حضور اسدالله عباسی استاندار گیلان و جمعی از مسئولان و مردم منطقه در شهرستان خمام انجام شد.

۱۸ فضای آموزشی و پرورشی شامل ۵۹ کلاس درس و زیربنای ۶ هزار و ۴۱۳ مترمربع با هزینه‌کرد یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال به‌صورت هم‌زمان در پروژه مدرسه ۱۲ کلاسه سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی شهر خمام افتتاح شد. این فضای آموزشی در زمینی به مساحت ۲ هزار و مترمربع شامل ساختمان آموزشی، کتابخانه محله‌ور، سالن ورزشی محله محور جمعاً به مساحت دو هزار و ۲۲۹ مترمربع با هزینه‌کرد ۲۶۰ میلیارد ریال با حمایت استاندار در تأمین اعتبار پروژه به افتتاح رسید.

استاندار گیلان در حاشیه آئین بهره‌برداری این پروژه‌ها با بیان اینکه قطار توسعه و پیشرفت در کشور شتاب گرفته است، به تشریح افتتاح پروژه‌های دهه مبارک فجر امسال در گیلان پرداخت و بیان کرد: در دهه فجر بیش از ۱۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه اقتصادی، عمرانی و فرهنگی در این استان افتتاح شد.

عباسی با قدردانی از اهتمام اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان خاطرنشان کرد: در زمان حاضر ۲۲ پروژه آموزشی و پرورشی با ۱۲۶ کلاس درس و با ۲۱ هزار مترمربع زیربنا در استان در دست‌ساخت است.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه