استاندار گیلان:

ایران به مدد جوانان جزو کشورهای برتر جهان است

استاندار گیلان گفت: پیش از انقلاب شکوهمند اسلامی تصور نمی‌شد که روزی ایران در بخش‌های مختلف اعم از تولید، پزشکی، علمی، تسلیحاتی و دانش‌بنیان جزو کشورهای برتر در جهان باشد؛ اما امروز به مدد جوانان ایرانی به جایگاه ارزنده‌ای در همه بخش‌ها دست یافتیم.

ایران به مدد جوانان جزو کشورهای برتر جهان است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» اسدالله عباسی عصر امروز در همایش شکوه انتخابات در سالن آموزش‌وپرورش شهرستان ماسال با اشاره به اینکه پیشرفت‌های امروز ایران در بخش‌های مختلف، استقلال کشور را به منصه ظهور رسانده و جهانیان را شگفت‌زده کرده است، اظهار کرد: پیش از انقلاب شکوهمند اسلامی تصور نمی‌شد که روزی ایران در بخش‌های مختلف اعم از تولید، پزشکی، علمی، تسلیحاتی و دانش‌بنیان جزو کشورهای برتر در جهان باشد؛ اما امروز به مدد جوانان ایرانی به رتبه و جایگاه ارزنده‌ای در همه بخش‌ها دست یافتیم.

وی با تأکید بر تلاش دشمن برای ایجاد تفرقه در جامعه افزود: وحدت بین دولت، مجلس و قوه قضاییه در تعالی، تکامل و رشد جامعه مؤثر است که این امر به‌خوبی در کشور در حال انجام است. باید برای داشتن مجلسی قوی نمایندگانی در تراز مجلس مقتدر انقلاب اسلامی داشته باشیم و تحقق این مهم نیازمند فراهم‌کردن فضا برای رقابتی سالم است تا داوطلبان در آن برنامه‌های خود را ارائه دهند.

استاندار گیلان یکی از مولفه‌های قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی را حضور مردم در پای صندوق‌های رأی دانست و تصریح کرد: رسانه ملی بهترین مکان برای اعلام برنامه‌های نامزدهای انتخاباتی است تا اگر این افراد از مسیر خارج شدند فردی مسلط به قانون و شیوه‌نامه‌های انتخاباتی، آنان را مورد داوری قرار دهد؛ مردم ما دارای اندیشه، دیدگاه و سلایق مختلف هستند؛ دیدگاه سیاسی بالایی دارند و تاکنون نیز با شرکت در انتخابات مختلف فهم، درک و بصیرت بالای خود را به نمایش گذاشته‌اند.

عباسی بیان کرد: مقام معظم رهبری برای این انتخابات چهار راهبرد مهم تحت عنوان مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت ترسیم کردند که باید بر اساس آن حرکت کنیم.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به فراهم بودن زمینه برگزاری هرچه بهتر انتخابات در گیلان، خاطرنشان کرد: بیش از ۴۱ هزار نفر عوامل اجرایی در ۲ هزار و ۶۸۸ شعبه اخذ رأی برگزارکننده انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هستند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه