ضرورت توجه به کرونای قاچاق چوب در جنگل‌های شفت

فرماندار شفت با اشاره بر اینکه جنگل‌های شهرستان شفت بخشی از ریه طبیعی استان گیلان را تشکیل می‌دهند، گفت: کرونای قاچاق چوب را در نظر داشته و در حفظ این نعمت‌های خدادادی کمک حال اداره منابع طبیعی باشیم.

ضرورت توجه به کرونای قاچاق چوب در جنگل‌های شفت

به گزارش ۸دی، فرماندار شفت بعد از ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: نظارت مداوم بر رفتار مجموعه‌های اداری و همچنین احترام به ارباب رجوع اولویت کاری مسئولان ادارات باشد.

وی با اشاره به ضرورت تقویت روحیه مطالبه‌گری و حق‌طلبی در افراد، افزود: از کارمندان انتظار برخورد توأم با سعه‌صدر با مردم را داریم.  افزایش امیدآفرینی اجتماعی یکی از تکالیف و وظایف مهم دستگاه‌های اجرایی در سال جاری است و باید برای تحقق مسائل اولویت دار و برون رفت از محرومیت شهرستان تلاش وافر داشته باشیم.

ابراهیم طاهری صادق با بیان اینکه ۸۰ درصد از جمعیت این شهرستان در روستاها زندگی می‌کنند و شغل اکثر مردم کشاورزی است، گفت: نصف مشکلات و مطالبه‌های هم مربوط به کشاورزان است. جنگل‌های شهرستان شفت بخشی از ریه طبیعی استان گیلان را تشکیل می‌دهند، بهتر است کرونای قاچاق چوب را هم در نظر داشته باشیم و در حفظ این نعمت‌های خدادادی کمک حال اداره منابع طبیعی باشیم.

این مسئول با اشاره به اینکه هیچ اداره‌ای قادر نیست مشکلات مردم را به تنهایی حل کند، تصریح کرد: هم گرایی و هم پوشانی در بین ادارات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه