بهره برداری از ۳۵ پروژه به ارزش ۵۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در شفت

فرماندار شفت از افتتاح ۳۵ پروژه هفته دولت به ارزش ۵۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در این شهرستان خبر داد و گفت: اولین استخر شنای دانش‌آموزی گیلان با اعتبار ۶ میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان در شهرستان شفت به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره برداری از ۳۵ پروژه به ارزش ۵۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در شفت

به گزارش ۸دی،مهدی نقدی فرماندارشهرستان شفت در گفت‌و‌گوی خبری وضعیت پروژه‌های قابل افتتاح شهرستان شفت در هفته دولت را تشریح کرد و اظهار داشت: در طول هفته دولت امسال ۳۵ پروژه را به ارزش ۵۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در سطح شهرستان شفت به بهره‌برداری خواهیم رساند.

وی افتتاح راه روستایی و پارک کودک را از جمله پروژه‌های افتتاح شده هفته دولت این شهرستان خواند و تصریح کرد: روکش آسفالت، احداث شبکه‌های متوسط برق، تبدیل شبکه سیمی فشار ضعیف به کابل خودنگهدار و نصب ترانس برق از جمله دیگر پروژه‌های قابل افتتاح این شهرستان محسوب می‌شوند.

فرماندارشهرستان شفت از افتتاح کارخانه بزرگ شالیکوبی در شهرستان شفت خبر داد و اذعان کرد: در هفته دولت امسال پروژه‌هایی مانند اجرای طرح‌های هادی روستایی، بهره‌برداری از چندین واحد مسکن مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و بهره‌برداری از چمن مصنوعی با ۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار را افتتاح خواهیم کرد.

نقدی با بیان اینکه سه پروژه بزرگ شهرستان شفت در هفته دولت با حضور استاندار گیلان افتتاح می‌شود اظهار داشت: علاوه بر نوسازی مدارس با ۴ میلیارد و‌ ۹۷۰ میلیون تومان، اولین استخر شنای دانش‌آموزی استان گیلان با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان در هفته دولت در شهرستان شفت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی به پروژه بزرگ راه شفت – ملاسرا – زنجان و طولانی شدن روند اجرای آن اشاره کرد و ضمن درخواست از استاندار گیلان برای رفع موانع اجرای آن ابراز داشت: اقدامات زیادی برای سرعت بخشیدن به این پروژه در سالهای اخیر شکل گرفته اما این پروژه هنوز کامل نشده است.

نقدی اعطای کمک‌های بیشتر به شهرستان شفت برای زدودن گرد محرومیت از چهره این خطه را خواستار شد و اذعان کرد: متاسفانه شهرستان شفت علاوه بر حوزه راه روستایی و آب شرب در حوزه شبکه توزیع برق هم مشکلات و محرومیت‌های زیادی داشته که نیاز به رسیدگی دارد.

نقدی همچنین از اجرای یک پروژه بزرگ آبرسانی در شهرستان شفت و بهره‌مندی ۵۳ روستا از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی خبر داد و اضافه کرد: این پروژه ملی است و تنها ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که در دو ماهه اخیر و با کمک دادستان توانستیم این پروژه را مجددا به چرخه اجرا بازگردانیم.

وی گازرسانی به روستای لاسک را از دیگر مشکلاتی که در شهرستان شفت وجود دارد ذکر کرد و گفت: ما با احداث سد مختلف نیستیم اما انتظار داریم تکلیف مردم در حوزه راه روستایی و گازرسانی مشخص شود زیرا اهالی لاسک از سال ۸۸ تاکنون منتظر اجرای این پروژه‌ها هستند.

فرماندار شهرستان شفت با بیان اینکه در حال حاضر گازرسانی به روستای لاسک پس از پیگیری‌های فراوان در حال انجام است خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که با سرعت بخشیدن به روند اجرای پروژه مردم لاسک در فصل زمستان امسال از نعمت گاز برخوردار باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه