با حضور استاندار گیلان صورت گرفت؛

افتتاح ۴ پروژه شهرداری آستارا + تصاویر

در پنجمین روز از هفته دولت، ۴ پروژه عمرانی شهرداری آستارا با حضور استاندار گیلان به‌صورت تجمیعی در محل ایستگاه ساحلی کاکوله این شهر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

افتتاح ۴ پروژه شهرداری آستارا + تصاویر

به گزارش هشت‌دی، امروز در پنجمین روز از هفته دولت با حضور اسدالله عباسی استاندار گیلان، امام‌جمعه، نماینده مردم آستارا در مجلس، فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی دیگر از مسئولین استانی و شهرستانی، ۴ پروژه عمرانی شهرداری آستارا به‌صورت تجمیعی در محل ایستگاه ساحلی کاکوله این شهر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

اسدالله عباسی در آیین افتتاح پروژه‌های شهرداری بندر آستارا با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، اظهار کرد: برای توسعه مناطق مختلف شهر زیبا و گردشگرپذیر آستارا با جان‌ودل تلاش خواهم کرد.

وی با بیان اینکه شهردار آستارا نگاه ویژه‌ای به پروژه‌های عمرانی آستارا دارد، افزود: ما هم از اقداماتی که انجام می‌دهید حمایت می‌کنیم و تا می‌توانید از این کارها و اقدامات انجام دهید.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری قول می‌دهند از لحاظ اعتباری شهرداری آستارا را کمک کنند، تصریح کرد: با تعامل و همکاری شورای اسلامی شهر اجرای این‌گونه پروژه‌ها در آستارا ادامه داشته باشد.

عباسی با تأکید بر اینکه حریم دریا باید حفظ شود و این نعمت الهی متعلق به همه مردم است، گفت: از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در سواحل گیلان حمایت می‌کنیم. هم از اقتصاد دریا و هم از ظرفیت گردشگری آن باید نهایت بهره را در راستای درآمدزایی و اشتغال‌زایی برای جوانان منطقه ببریم.

وی با اشاره به اینکه به‌زودی راه‌آهن رشت به بندر کاسپین راه‌اندازی می‌شود، تصریح کرد: با راه‌اندازی این مسیر ریلی ترانزیت کالا افزایش پیدا می‌کند و شاهد رونق اقتصاد در استان گیلان خواهیم بود.

عباسی با بیان اینکه برای رشد و عمران آستارا کارهای خوبی صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: سفر اخیری که به همراه وزیر راه و شهرسازی و کمیسیون اقتصادی به جمهوری آذربایجان داشتیم، پل‌های مشترک به روی رودخانه مرزی آستاراچای تکمیل شده و ارتباط رونق گرفته است و شاهد توسعه اقتصادی منطقه و گیلان خواهیم بود.

به گزارش هشت‌دی، نمایی از این مراسم را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

استاندار گیلان همچنین در افتتاح پروژه استخر آستارا تشریح کرد: این پروژه سال‌های متمادی متروکه بود که با تلاش مدیرکل ورزش و جوانان آماده شد؛ جوانان آستارا و سایر مردم علاقه‌مند آرزوی ایجاد استخری در این منطقه داشتند که امید می‌رود به‌سلامتی از آن استفاده کنند و از این نظر جای خوشحالی است.

عباسی افزود: همچنین فرمانداری و به‌ویژه نماینده آستارا در این زمینه همراهی کردند و برای پروژه ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارهای در اختیار نماینده تخصیص یافت که باید این نگاه ادامه یابد تا سرانه اماکن ورزشی به‌ویژه در مناطق دارای جوانان مستعد بالا برود.

وی عنوان کرد: اماکن ورزشی دولتی همه باید در اختیار عموم قرار بگیرد و حالت اختصاصی پیدا نکند، در این راستا انتظار می‌رود فرماندار آستارا نسبت به تشکیل نشست شورای ورزش شهرستان اقدام و استفاده از همه این اماکن را آزاد اعلام کند.

استاندار گیلان بیان کرد: جز نقاطی که بخش خصوصی سرمایه‌گذاری کرده و متعلق به خودشان است، همه ارگان‌ها، نهادها و سازمان‌ها باید امکانات ورزشی خود را در اختیار مردم بگذارند تا اوقات فراغت خود را با ورزش سپری کنند.

وی اضافه کرد: قهرمانان، پهلوانان و یلان دلاور که مدال‌های رنگین به دست می‌آورند، از همین اماکن ورزشی افتخار می‌آفرینند و پرچم مقدس نظام جمهوری اسلامی را برافراشته می‌کنند که بسیار اهمیت دارد و ازاین‌رو به نوبه خود در این زمینه کمک می‌کنیم.

عباسی با قدردانی از اعضای شورای تأمین، فرمانده سپاه، فراجا، مرزبانی و نیروی دریایی، خاطرنشان کرد: همه باید کمک کنند تا فضا برای رشد، شکوفایی و بالندگی منطقه و مردم عزیزمان فراهم شود.

امروز ۱۱ پروژه ورزشی و عمران شهری آستارا در آیینی با حضور استاندار گیلان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی به مناسبت هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه