رئیس‌کل دادگستری گیلان:

مطالبه‌گری در رسانه ملی پررنگ‌تر شود

رئیس‌کل دادگستری استان گیلان بر ضرورت بیان شفاف، سریع و بی‌پرده اخبار توسط صداوسیما تأکید کرد و گفت: باید مطالبه‌گری در رسانه ملی پررنگ‌تر شود تا واقعیت‌های جامعه به مسئولین منتقل گردد و آنها پاسخگوی مشکلات مردم باشند.

مطالبه‌گری در رسانه ملی پررنگ‌تر شود

به گزارش هشت‌دی حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی امروز در نشست مدیرکل صداوسیمای استان گیلان اظهار کرد: صداوسیما به‌عنوان یک نهاد رسانه‌ای پرقدرت و تأثیرگذار نقش به سزایی در جامعه ایفا می‌کند که در این راستا بایستی در جذب مخاطب تلاش بیشتری صورت بگیرد.

وی در ادامه افزود: برنامه‌هایی با محوریت معرفی محصولات روستایی و محلی، سبک زندگی در ییلاقات و مناطق روستایی، استفاده از گویش‌ها و لهجه‌های شهرهای مختلف و تهیه گزارش از بازارها و صنوف فعال می‌تواند دایره مخاطبان صداوسیمای استان‌ها را گسترش دهد.

رئیس‌کل دادگستری استان گیلان از اعلام آمادگی دستگاه قضایی استان با استفاده از کارشناسان مجرب در ارتقای آگاهی‌بخشی‌های حقوقی به مردم خبر داد و تصریح کرد: حضور اعضای شورای قضایی استان در مساجد طی چند ماه گذشته اقدامی تأثیرگذار در پاسخ به مشکلات مردم و افزایش دانش حقوقی آنان بوده است که همچنین این روند اجرایی می‌شود.

حجت‌الاسلام صادقی نیارکی بر ضرورت بیان شفاف، سریع و بی‌پرده اخبار توسط صداوسیما به جهت جلوگیری از سوءاستفاده رسانه‌های معاند تأکید و خاطرنشان کرد: صداوسیما نباید وابسته به دولت‌ها باشد و از طرفی باید مطالبه‌گری در رسانه ملی پررنگ‌تر شود تا واقعیت‌های جامعه به مسئولین منتقل گردد و آنها پاسخگوی مشکلات مردم باشند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه