رئیس‌کل دادگستری استان گیلان:

تمرکز بر اهداف، جایگزین تخریب رقبا شود

رئیس‌کل دادگستری استان گیلان گفت: نامزدها نباید به تخریب اذهان عمومی و تخریب رقبای خود بپردازند؛ بلکه باید با پایبندی به اصول اخلاقی در مسیر معرفی اهداف خود تلاش کنند.

تمرکز بر اهداف، جایگزین تخریب رقبا شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» حجت‌الاسلام‌ اسماعیل صادقی نیارکی امروز در ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی استان گیلان ضمن تبریک دهه فجر با اشاره به اینکه  همه مدیران و مسئولان باید مسئولیت‌ها و وظایف خود را به بهترین صورت انجام دهند تا در راه شهیدان و امام شهیدان و اهداف آنان قرار گیرند، اظهار کرد: امروز اولویت اصلی ما انتخابات است؛ لذا لبیک گفتن به ندای رهبر معظم انقلاب در جهت برگزاری انتخابات پرشور و دشمن‌شکن باید مدنظر قرار گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمنان برای مأیوس کردن مردم به هر اقدامی متوسل می‌شوند، افزود: ما نیز باید کوشش مضاعفی در تشویق و تحریک افکار عمومی و هم سو شدن همه سلایق و عقیده‌ها در شرکت در انتخابات داشته باشیم. همچنین صداوسیما باید با نهضت تبیین و بهره‌گیری از هنر رسانه، نگاه و نگرش روشنی در جامعه برای مشارکت در یک انتخابات پرشور رقم بزند.

رئیس‌کل دادگستری استان گیلان مصوبات ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی را بسیار مهم و لازم‌الاجرا دانست و تصریح کرد: این ستاد با اقدامات پیشگیرانه و نه مقابله‌ای در راستای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور تلاش می‌کند. امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر از اصول مترقی پیشگیرانه است که در این راستا پیشگیری از جرائم هم مبنای شرعی و هم حقوقی داشته و نیز در جامعه بسیار اثرگذار خواهد بود.

حجت‌الاسلام‌ صادقی نیارکی با تأکید بر رعایت چارچوب‌های قانونی خاطرنشان کرد: نامزدها نباید به تخریب اذهان عمومی و تخریب رقبای خود بپردازند؛ بلکه باید با پایبندی به اصول اخلاقی در مسیر معرفی اهداف خود تلاش کنند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه